خبر فوری

قاضی پرونده تخلف دولت در اجرای قانون لغو تحریم‌ها سریعا تعیین شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: از ریاست قوه قضائیه درخواست می‌کنم که هر چه سریع تر قاضی رسیدگی به تخلف دولت از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تعیین و با متخلفان برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، عباس گودرزی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی، گفت: آقای روحانی! شما که خود را حقوقدان می‌دانید، باید بدانید در هیچ قانونی اجازه قانون گذاری به شما داده نشده و مجلس با حرکت انقلابی خود نشان داد که این بار قضیه متفاوت است.

وی بیان کرد: پیش از این چراغ سبزهایی به دشمن نشان داده شده بود که سیلوهای ما خالی بوده و ۳ روز ذخیره دارد و آن ها به جای متهم کردن تیم مذاکره کننده که اهل خلف وعده بود، نیروهای پیشین خودمان را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه اتفاق امروز حاصل همان تفکر است که مجلس انقلابی اجازه چنین چیزی را نمی دهد، تصریح کرد: از ریاست قوه قضائیه درخواست می‌کنم که هر چه سریع تر قاضی رسیدگی به تخلف دولت از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها تعیین و با متخلفان برخورد شود.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید