خبر فوری

کشف ۱۸۰۰ دستگاه «ماینر» از کارگاه تولیدی لوازم ورزشی

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از کشف ۱۸۰۰ دستگاه ماینر در حوالی شهرک صنعتی شمس آباد خبر داد.

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از کشف 1800 دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) و پاور غیرمجاز از کارگاه تولید لوازم ورزشی در حوالی شهرک صنعتی شمس آباد خبر داد.

سرهنگ مرادی در تشریح خبر فوق اظهارداشت: روز گذشته مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال از بهره برداری تعدادی از دستگاه‌های ماینر در یک کارگاه تولید لوازم ورزشی در حوالی شهرک صنعتی شمس آباد مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به واحد تولیدی مذکور اعزام شده و در بازرسی از محل 1800 دستگاه تولید و استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه کارگاه مذکور با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد، به ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه اشاره و اعلام کرد: براساس برآورد کارشناسان مربوطه، ارزش دستگاه‌های کشف شده بیش از 250میلیارد ریال برآورد شده است.

وی‌خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه دستگاه های کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/  

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید