خبر فوری

چالشی برای ارائه بهترین سخنرانی علمی در حوزه علوم شناختی

سخنرانی خود را در حوزه علوم شناختی به منظور شرکت در چالش COG-TALK۲ ارسال کنید و جایزه بگیرید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، یکی از  گروه‌های علمی فعال در حوزه علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری دومین چالش سخنرانی‌های علمی-ترویحی در علوم شناختی با عنوان COG-TALK۲ را برگزار می‌کند.

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز و یکی از شتابدهنده‌های شناختی نیز در برگزاری این چالش همکاری دارند.

این چالش در سه محور پایان نامه ها و مقالات (تحقیقاتی که به صورت فردی یا گروهی انجام شده است) و علوم شناختی بدون مرز (ارائه موضوعات ترویجی در حوزه‌های مختلف علوم شناختی در دو محور دانش آموزی و دانشجویی) برگزار می‌شود.

در این چالش به نفر اول تا سوم  برگزیده هرمحور جوایزه نقدی اهدا می‌شود. دانش آموزان، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه علوم شناختی می‌توانند ویدئو سخنرانی خود در سه تا پنج دقیقه را برای شرکت در این چالش تا ۲۰ اسفندماه برای ارسال به آدرس cogtalk2@ ارسال کنند. 

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، در این چالش ارائه‌ها باید به زبان فارسی و متناسب برای عموم باشد و حضور افراد به عنوان ارائه دهنده در ویدئو الزامی است و ویدئوها به صورت افقی ضبط شود و همچنین شرکت کنندگان می‌توانند از جلوه‌های ویژه برای جذابیت ویدئوی ارسالی استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید