خبر فوری

رییس و اعضای کمیته های ستاد انتخابات هرمزگان منصوب شدند

هرمزبان – استاندار هرمزگان با صدور احکامی، رییس، دبیر، اعضا و مسوولان کمیته های ستاد انتخابات استان در راستای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، در این حکم فریدون همتی ، علی رئوفی به عنوان رییس و احمد نفیسی به عنوان ستاد انتخابات هرمزگان انتخاب کرد.
نازنین شیبانی تذرجی به عنوان عضو و رییس کمیته مالی و پشتیبانی، احمد پویافر به عنوان عضو و رییس ستاد امنیت انتخابات، عباس ماژین به عنوان عضو و رییس کمیته حراست و استعلامات ومحمد احمدی به عنوان عضو و رئیس کمیته حقوقی انتخابات پیش رو منصوب شدند.
همچنین در این حکم، مهرداد یزدانی به عنوان عضو و رییس کمیته فناوری اطلاعات، فاطمه رکن الدینی به عنوان عضو و رییس کمیته اطلاع رسانی و رضا شهیدیان به عنوان مسوول دبیرخانه ستاد انتخابات استان هرمزگان منصوب شدند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید