خبر فوری

لوک شاو: مسی سخت ترین حریف من بوده است/ فرناندز و پوگبا بزرگ ترین شخصیت های رختکن منچستریونایتد هستند

هرمزبان – مدافع چپ شیاطین سرخ یک مصاحبه بلند و خواندنی با اسکای داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، لوک شاو از لیونل مسی به عنوان سخت ترین حریف خود یاد کرده است. به نقل از اسکای، اغراق نخواهد بود اگر بگوییم که مدافع 25 ساله منچستریونایتد بهترین فصل حضورش در این تیم را سپری می کند. شاو که رقابت با الکس تلس را اصلی ترین عامل پیشرفت خود معرفی می کند و باور دارد که هر بازیکنی برای بهتر شدن به رقیبی خوب نیاز دارد، در گفتگو با اسکای حرف های جالبی به زبان آورده است که در ادامه آن ها را می خوانید.

مواجهه با کدام بازیکن سخت ترین چالش تو بوده است؟
اگر به تمامی تیم ها و بازیکنانی که برابرشان بازی کرده ام فکر کنم، باید بگویم لیونل مسی. فکر می کنم همه با این انتخاب موافق باشند. او در نظر من بهترین بازیکن 10 سال اخیر بوده است.  

محبوب ترین بازیکن رختکن منچستریونایتد؟
همه افراد حاضر در رختکن، اریک بایی را دوست دارند. بله، او دیوانه است ولی به طرز مثبتی! اریک انرژی زیادی دارد، باعث می شود همه بخندند و بهترین عملکرد را داشته باشند. اریک در حال حاضر خیلی خوب بازی می کند بنابراین تا زمانی که عملکردش خوب باشد، می تواند به دیوانگی اش ادامه بدهد!  

سریع ترین بازیکن منچستریونایتد کیست؟
خیلی در این باره حرف می زنیم و رکوردمان را به رخ هم می کشیم. در این زمینه رقابت بالایی داریم. به عقیده من مدال طلا مطابق انتظار به دنیل جیمز می رسد. پس از او خیلی ها نزدیک به هم هستند. من خودم و رشی (مارکوس رشفورد) را در رده دوم قرار می دهم. رده سوم هم برای آکسل (توانزبه) خواهد بود.

بهترین تمام کننده منچستریونایتد؟
این سوال را باید از خود سرمربی بپرسید و اطلاع از جواب او جالب خواهد بود. او اکثرا از من نام می برد. درک می کنم مردم چه فکری پیش خودشان می کنند؛ این که من چندان گل نمی زنم و این حرف ها… اما قبلا به من گفته است که در این زمینه یکی از بهترین ها هستم. می توانید در این بخش روی من حساب باز کنید. تمام کننده های خوب زیادی در تیم ما هستند ولی می توان گفت رشی و آنتونی (مارسیال). میسون هم تمام کنندگی زیبایی دارد و مرا یاد (رابین) فن پرسی می اندازد. فن پرسی جلوی دروازه بی رحم بود و تقریبا هر توپش گل می شد. میسون هنوز جوان است ولی می توان گفت در این زمینه حیرت انگیز است. با هر دو پا و با تکنیک خوبی توپ را به گوشه دروازه می رساند.  

بزرگ ترین شخصت حاضر در رختکن منچستریونایتد کیست؟ برونو فرناندز؟
او یکی از آن هاست ولی ما چندین شخصیت بزرگ در رختکن داریم. شاید در دوره هایی که بد نتیجه گرفتیم، به نظر رسیده باشد که چنین افرادی چندان در رختکن دیده نمی شوند. اما به عقیده من پل پوگبا هم شخصیت بزرگی است. مردم می توانند از بیرون او را طور دیگری قضاوت کنند و برداشت خاصی از او داشته باشند ولی در یونایتد همه پل را دوست دارند و او را تحسین می کنند. واضح است که برونو شخصیت بسیار بزرگی دارد و این را نشان داده است ولی پل هم شخصیت بزرگ دیگری است که برای تیم ما خیلی اهمیت دارد. همه ما پل را همین طور که هست دوست داریم و امیدواریم به همین روند ادامه بدهد.  

ارزیابی شاو از اماد دیالو
سن پایینی دارد ولی می توان از همین حالا گفت بازیکن با اعتماد به نفسی است. هنوز راه درازی در پیش دارد ولی مشخصا بازیکنی است که به آینده تعلق دارد. چند روز پیش هری (مگوایر) به من گفت که اماد او را یاد (ریاض) محرز در دوران حضورش در لسترسیتی می اندازد. بسیار سریع، چابک و خوش تکنیک است و من هم با هری موافقم، او مرا یاد محرز می اندازد.   

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید