خبر فوری

نارضایتی زلزله‌زدگان سی‌سخت از نحوه رسیدگی‌ به مشکلاتشان+فیلم

دلخوری مردم زلزله‌زده سی‌سخت از مسئولان محلی به نحوی بود که امروز و در کنار استقبال گرم مردم از آیت الله رئیسی ، اجازه صحبت به مدیران استانی را که به همراه رییس قوه قضاییه به سی سخت سفر کرده بودند، ندادند.

به گزارش خبرنگار قضایی پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان،‌ با وجود گذشت سه روز از زلزله سی سخت، وضعیت نامناسب رسیدگی به زلزله زدگان، موجب نارضایتی مردم سی سخت را فراهم آورده است.

کمبود چادر جهت اسکان موقت، یکی از گلایه های مردم در روزهای اخیر بوده و اهالی سی سخت نسبت به آمار تعداد خانه های تخریبی اعلام شده توسط دستگاه های اجرایی معترض هستند.

به نحوی که در مقابل آمار ۴۰۰ خانه اعلام شده از سوی این مراجع، اهالی سی سخت معتقد به تخریب ۳۰۰۰ واحد مسکونی هستند.

این دلخوری از مسئولان محلی به نحوی بود که امروز و در کنار استقبال گرم مردم از آیت الله رئیسی و ابراز امیدواری نسبت به پیگیری ها و نظارت های دستگاه قضایی، مردم سی سخت اجازه صحبت به مدیران استانی را که به همراه رییس قوه قضاییه به سی سخت سفر کرده بود ندادند.

با این حال آیت الله رئیسی با ابراز همدردی با مردم آسیب‌دیده سی‌سخت تصریح کرد: رفع سریع مشکلات مردم سی‌سخت نگرانی همه مسئولین است.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مشکلات و مطالبات مردم سی‌سخت را به مسئولان بالا منتقل می‌کند از وزیر دادگستری درخواست کرد که مشکلات مردم را به هیئت دولت نیز منتقل کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید