خبر فوری

پوشش روشنایی 343 هزار مترمربع از سواحل و معابر اصلی جزیره کیش

از آغاز سال تاکنون حدود 11 کیلومتر روشنایی با سطح پوشش حدود 343 هزار مترمربع در محدوده سواحل، معابر اصلی و بلوارها، شهرک‌های جدیدالاحداث و مسیرهای مورد درخواست شهروندان انجام پذیرفته که تا پایان سال به 14 کیلومتر افزایش خواهد یافت.

به گزارش به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از کیش، با برنامه‌ریزی‌های معاونت امور شهری این شرکت در خصوص تأمین روشنایی معابر که علاوه بر ایجاد امنیت در زیباسازی منظر شهری نیز موثر است عملیات تأمین روشنایی بلوار خرمشهر حد فاصل خیابان کرمان تا میدان قشم به طول 2100 متر اجرا شد.

به گفته محمد آقازاده معاون امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات کیش عملیات تأمین روشنایی و زیبا سازی این بلوار به طول تقریبی 2 کیلومتر در مدت کمتر از دو ماه انجام شد و در این پروژه با استفاده از 70 عدد پایه روشنایی به ارتفاع 11 متر و نصب 140 عدد چراغ خیابانی ال ای دی با رویکرد کاهش مصرف انرژی مساحتی حدود 45 هزار مترمربع تحت پوشش روشنایی قرار گرفت.

وی در پایان با بیان اینکه در بحث روشنایی معابر به همت اداره روشنایی معاونت  امور شهری شرکت عمران، آب و خدمات کیش تمامی بخش‌های جزیره در یک عملیات گسترده مورد بررسی، بهسازی و به روزرسانی قرار گرفته و از آغاز سال تاکنون حدود 11 کیلومتر روشنایی با سطح پوشش حدود 343 هزار مترمربع در محدوده سواحل، معابر اصلی و بلوارها، شهرک‌های جدیدالاحداث و مسیرهای مورد درخواست شهروندان انجام پذیرفته که تا پایان سال به 14 کیلومتر افزایش خواهد یافت.

لازم به ذکر است جهت تأمین روشنایی در سال جاری تاکنون 430 عدد پایه 7 و 11 متری، 920 عدد چراغ در توان‌های مختلف نصب و بالغ بر 19 کیلومتر کابل‌کشی صورت پذیرفته است.

‎انتهای پیام/88060

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید