خبر فوری

۳۱ اثر به دومین جشنواره مستقل پانتومیم هرمزگان راه یافتند

هرمزبان – دبیر دومین جشنواره مستقل پانتومیم هرمزگان گفت: ۳۱ اثر به بخش‌های محیطی، مجازی، صحنه‌ای، ادابازی و توانبخشی این جشنواره راه یافتند.

رضا جوشعار روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: از بین این آثار که توسط مجید سرنی‌زاده، علیرضا داوری و رضا آزاد دریایی انتخاب شده، در بخش «محیطی» ایده و اجرا  محمد رضا احمدی از بخش رودخانه شهرستان رودان با موضوع «خانه» و اثر «دربند» آریا غلامزاده از بندرعباس انتخاب شده‌ است.

وی ادامه داد: در بخش «مجازی» ایده و اجرا «شیوع از زبان مردم کوچه و بازار» آرش زاهدی و یاسمن غلامی از بندرعباس و اثر «موبایل» صدیقه احمدی و آیسا کامکار از حاجی‌آباد انتخاب شدند.

دبیر دومین جشنواره مستقل پانتومیم هرمزگان ادامه داد: اثر «عبور» از سنا احسانی، «آرایشگر دست و پا چلفتی» کیارش حسینی، «دوام حیات» آیدا خوشدامن و «سرقت» از نرجس حمزه‌ای هر چهار نفر از بندرعباس و «بیایید کرونا را جدی بگیریم» توسط علی صداقت از اتریش از آثار راه‌یافته در بخش‌های مجازی هستند که از سوی هیات داوران برای رقابت انتخاب شدند.

جوشعار گفت: هیات داوران این جشنواره در بخش صحنه‌ای به اثر «همواره ما» از آرمان شکوه، «ویسکوزیته» از عیسی سلطانی و «سیاوشون» از محمدرضا احمدی، «اگزیستانسیالیسم» از محمدرضا احمدی و «گودال» از ندا اصفهانی هر پنج نفر از بندرعباس رای مثبت دادند.

وی ادامه داد: در این بخش همچنین از بندرعباس ایده و اجرا «توپ» از مبینا نصیری، «دو ماهیگیر» کیارش حسینی و طاها باقرزاده، «چند تا سکه؟» الناز جعفری پور، «گلف» فرهاد دوراندیش و «بدنسازی» اثر آریا غلامزاده و همچنین «گل» از عرفان غنی زاده از تازیان، «اهدا» از نادر پیشدار، «سایه» از مهدی زارعی و «هوای تو» حسن سلامتی از جزیره هرمز انتخاب شدند.

دبیر دومین جشنواره مستقل پانتومیم هرمزگان اظهارداشت: در بخش ادابازی نیز گروه‌های لوتوس، میموت تاپ، لاوندر، آیدا، لاولا و سرگ و همچنین در بخش توانبخشی «کرونا» اثر حسن سبحانی از میناب و «گروه توانبخشی آزادگان میناب» نیز در بخش «ادابازی» انتخاب شدند.

دومین جشنواره مستقل پانتومیم هرمزگان از پنجم تا هفتم اسفند امسال در بندرعباس برگزار می‌شود.

محمود رضا رحیمی، حامد نصرآبادیان و مهران محمودزاده داوری این جشنواره را برعهده دارند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید