خبر فوری

تدارک قدرتمند شرکت عمران و خدمات کیش برای ورود به سال 1400

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در نشست معاونین، مدیران و روسای این شرکت بر ضرورت تسریع فعالیت‌ها برای آماده‌سازی جزیره کیش در ماه پایانی سال تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از کیش، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در نشست معاونین، مدیران و روسای این شرکت بر ضرورت تسریع فعالیت‌ها برای آماده‌سازی جزیره کیش در ماه پایانی سال تاکید کرد.

ابوالفضل طیبی در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های حوزه‌های مختلف این شرکت به ویژه معاونت‌های امور شهری و فنی و عمرانی که با تلاش‌های محمد آقازاده به‌عنوان متولی هر دو حوزه پروژه های بسیاری در دست اجرا دارد، گفت: ماه پایانی سال پرکارترین ایام برای شرکت عمران، آب و خدمات کیش است و ضرورت دارد توان و زمان بیشتری در همه حوزه ها برای ایفای مسئولیت ها صرف شود.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش افزود: یکی از اولویت های این شرکت درکنار انجام پروژه ها، تامین تجهیزات به روز و استاندارد ایمنی و شهری برای جزیره کیش است تا جزیره کیش به عنوان شهری پیشرو برای ارائه خدمات بهتر به امکانات مناسب مجهز شود.

وی با اشاره به پیام تقدیر بومیان کیش در خصوص احداث زمین ورزشهای ساحلی اظهار داشت: ما به عنوان خادمان مردم مسئولیت داریم زمینه های ایجاد و افزایش نشاط و سلامت اجتماعی  را فراهم کنیم و این پروژه جزو مسئولیت و وظیفه ما درشرکت عمران، آب وخدمات کیش بوده لذا خوشحالیم که گامی هرچند کوچک درجهت رضایتمندی ساکنان وبومیان کیش برداشته‌ایم.

گفتنی است تسریع در زیباسازی فضاهای شهری و فعالیت های عمرانی، پیگیری پروژه های در دست اجرا تا تکمیل طرح های با کیفیت و براساس برنامه زمان‌بندی، اجرای طرح شهردار شب جزیره و آماده سازی جزیره کیش برای نوروز 1400 از دیگر موضوعاتی بود که دراین نشست طرح و بررسی شد.

‎انتهای پیام/88060

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید