بازداشت شمار زیادی از اعضای شوراها نشانه جدی‌نگرفتن نظارت و آموزش است

احمد مرادی گفت: متاسفانه نظارت و آموزش در شوراها آنچنان که باید اجرایی نشده است و نتیجه آن هم بازداشت شمار زیادی از اعضای شوراها و کارکنان شهرداری برخی شهرهاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی در جمع رئیس شورای عالی استانها، استاندار و اعضای شورای اسلامی استان گفت: شورای عالی استانها شامل جمعی از نمایندگان مردم در شوراهای سراسر کشور است و از این نظر می‌تواند بیان کننده مسائل در تمام سطوح جامعه باشد.

وی افزود: قانون به شورای عالی استانها این اختیار را داده است که همچون دولت لایحه بنویسند و برای تصویب به مجلس ارسال کنند.

به گفته نماینده هرمزگان، استان هرمزگان استانی با ظرفیت بالای تجاری، صنعتی و گردشگری است که بخش اعظم این ظرفیت هنوز بلااستفاده است.

مرادی خاطرنشان کرد: بنابر تاکیدات مقام معظم رهبری توسعه سواحل دریای عمان در دستور کار قرار گرفته است در همین راستا قرارداد نیروگاه برق ١٢٠٠مگاواتی سیریک منعقد شده است اما مشکلات بین المللی و اداری تحقق این امر را تاکنون به تاخیر انداخته بود که با رفع این مشکلات ان شالله به زودی محقق خواهد شد و امکان اشتغال حدود دو هزار نفر را فراهم خواهد کرد.

وی اضافه کرد: متاسفانه نظارت و آموزش در شوراها آنچنان که باید اجرایی نشده است. نتیجه آن هم بازداشت اعضای شورا و کارکنان شهرداری برخی شهرهاست. 

نماینده مردم هرمزگان تأکید کرد: شنیدن خبر بازداشت اعضای شورای شهر و شهرداران برای هیچکس خوشایند نیست، آرزوی همه داشتن شهر و روستای آباد است اما متاسفانه ضعف در نظارت و آموزش چنین نتایجی را به بار می‌آورد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید