از آتش بس فکری و وریا غفوری تا احتمال جدایی سیاوش یزدانی از جمع آبی ها

هرمزبان – سرمربی تیم استقلال پیش از شروع تمرین امروز جلسه ای را با غفوری برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پیش از آغاز تمرین امروز تیم استقلال محمود فکری جلسه ای را با وریا غفوری برگزار کرد. سرمربی تیم استقلال در این جلسه پیرامون مسائل مختلف با کاپیتان این تیم صحبت کرد و از این بازیکن خواست تا با تمرکز بیشتر در تمرینات و بازی های این تیم شرکت کند. غفوری روز گذشته با آبی پوشان تمرین تاکتیکی انجام نداد و محل تمرین تیمش را ترک کرد تا به مداوا بپردازد.
این در حالی است که طی روزهای اخیر شایعاتی پیرامون کنار گذاشتن چند بازیکن از استقلال مطرح و حتی عنوان شد فکری برای ابقا در این تیم شروط اعضای هیات مدیره برای کنار گذاشتن غفوری و چند بازیکن دیگر را پذیرفته است اما سرمربی استقلال امروز به باشگاه اعلام کرد لیست مازادی برای نیم فصل ندارد تا این شایعات به پایان برسد. تیم استقلال روز 5 اسفند در رفسنجان به مصاف شاگردان محمد ربیعی می رود.
پس از این که گفته شد وریا غفوری، کاپیتان تیم استقلال از این تیم جدا می‌شود، اما حالا به نظر می رسد این بازیکن در جمع آبی‌پوشان ماندگار شده است. غفوری صبح امروز جلسه‌ای با اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال  داشت و در نهایت با توافقی که بین این دو صورت گرفت جدایی این بازیکن از استقلال منتفی شد و کاپیتان آبی‌پوشان همچنان در این تیم حضور خواهد داشت. قرار است غفوری جلسه‌‌ای هم با سرمربی استقلال داشته باشد تا کدورت‌های باقی مانده حل و فصل شود.
با اعلام باشگاه استقلال این تیم برای نیم فصل لیست خروجی ندارد. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، در روزهای اخیر برخی رسانه‌ها اقدام به انتشار لیست‌هایی تحت عنوان لیست مازاد استقلال در نیم فصل کرده‌اند که باشگاه استقلال به این وسیله اخبار مذکور را تکذیب می‌کند. بر این اساس و با نظر محمود فکری، استقلال در نیم فصل لیست خروجی ندارد. در لیست تیم فوتبال استقلال چند جای خالی هم وجود دارد که با نظر سرمربی محترم، این جای خالی‌ها با جذب بازیکنان جدید پر خواهد شد.
سیاوش یزدانی، مدافع تیم فوتبال استقلال به خاطر حاشیه‌های اخیری که پیرامون او شکل گرفته در لیست مازاد این تیم قرار گرفت و از استقلال جدا خواهد شد. یزدانی که به خاطر آسیب‌ دیدگی‌های متعدد نتوانست بازی‌های زیادی برای استقلال انجام دهد در چند وقت اخیر اظهارنظرهایی انجام داده بود که این اظهار نظرها برای وی حاشیه‌ساز شد. هنوز مشخص نیست یزدانی برای نیم فصل دوم به کدام تیم خواهد رفت. اما جدایی این بازیکن از استقلال قطعی شده است. محمود فکری نام چند مدافع را برای جانشینی یزدانی به باشگاه استقلال ارائه داده و باید دید در نهایت چه مدافعی جذب استقلال خواهد شد.
نصرالله عبداللهی، مشاور باشگاه استقلال در گفتگو با رادیو ایران در خصوص وضعیت استقلال گفت: عده ای هستند دارند حاشیه می سازند. وقتی آقای فکری آمد استقلال قرار بود دو سال بماند. درست است خیلی از هواداران حق دارند، تیم بد بازی می کند، بد بازی می کرد ولی با این وجود الان دو امتیاز با صدر فاصله دارد و احیانا اگر پرسپولیس ببرد اختلاف می شود سه امتیاز. اصلا چیز سختی نیست و این را باید توجه کنند که کادرفنی به علاوه فکری در این مدت بازیکنان را شناخته اند و اعلام کرده اند که چند بازیکن مثلا باید حذف شوند و چند بازیکن باید جذب شوند. تیم خوب می شود و باید صبر کنند، عده ای دارند حاشیه می سازند و همیشه عده ای هستند منظوردار در این فضای مجازی حاشیه می سازند و آنها هواداران حقیقی را هم تحریک می کنند. من منظورم با آن هواداران حقیقی است، درست می گویند تیم بد بازی می کند ولی درست می شود این موضوع. بد بازی می کرده و تا حالا در صدر بوده و الان سه امتیاز فاصله دارد.
وی در خصوص اینکه استقلال چند سال است ناموفق است و صبر هواداران لبریز شده، گفت: هر دقیقه که صبر هواداران لبریز شود باید همه چیز عوض شود؟ مربی عوض شود؟ چقدر زود فرهاد مجیدی و چقدر زود کسانی دیگر را عوض کردند، مجید نامجومطلق عوض شود الان محمود فکری مثلا عوض شود خب بعدش چه؟ مقداری صبر و تحمل کنند این تیم موفق خواهد شد. من از نزدیک می بینم تمرینات را.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید