خبر فوری

سرمربی تیم فولاد هرمزگان: بازیکنانم از تک گل زده دفاع جانانه کردند

هرمزبان – سرمربی تیم فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه در برابر تیم ون پارس نقش جهان اصفهان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیده ایم، گفت: شاگردانم دراین دیدار با تمام وجود در برابر تیم صدر جدولی ون پارس ایستادند و از تک گل خود دفاع کردند.

نادر غلبه بانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نیمه دوم پس از اخراج یکی از بازیکنانم تیم حریف برای رسیدن به گل تلاش زیادی از خود نشان داد اما شاگردانم با ایستادگی و دفاع جانانه حریف را ناکام گذاشتند.
وی دیدار بعدی را با تیم کرمان عنوان کرد و بیان داشت:  در مصاف با این تیم، قول را خواهیم داد که بازی بهتری داشته باشیم.
سرمربی تیم فولاد هرمزگان خاطرنشان کرد: پنج نفر از بازیکنانم دچار مصدومیت هستند که امیدواریم به بازی بعدی برسند. 
وی اضافه کرد: ۲ بازی عقب افتاده مشکلات زیادی برای ما بوجود آورده و باید هر چهار روز یک بازی انجام دهیم که انجام این بازی‌های فشرده مصدومیت بازیکنان بدنبال دارد و تیم را دچار مشکل می‌کند.
غله بانی با بیان اینکه هیچ گونه کم کاری از سوی باشگاه فولاد هرمزگان انجام نگرفته، از مدیرعامل شرک، هیات مدیره و  سرپرست امور ورزشی قدردانی کرد.
هفته هفتم مسابقه فوتبال لیگ دسته سه کشور عصر امروز چهارشنبه با بازی تیم‌های فولاد هرمزگان و ون پارس نقش جهان اصفهان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد.
 در این دیدار تیم فولاد هرمزگان با تک گل محسن رحیمی موفق شد حریف خود را شکست دهد و سه امتیاز را به اندوخته‌های خود اضافه کند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید