خبر فوری

واکنش عجیب سردار آزمون زیر پست اینستاگرام afc؛ تنها کاری که سپاهان با من کرد نابود کردن من بود

هرمزبان – انتشار یک تصویر از مهاجم تیم ملی با لباس سپاهان در اینستاگرام AFC واکنش سردار آزمون را به همراه داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، حساب رسمی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه فارسی خود علاوه بر انتشار اخبار مختلف از فوتبال ایران و آسیا، هر از گاهی با انتشار تصاویر جالب و نوستالژیک از فوتبال ایران سعی در یادآوری خاطراتی برای هواداران فوتبال دارد. این صفحه امروز اقدام به انتشار تصویری از بازیکنان تیم سپاهان در لیگ یازدهم که در نهایت با قهرمانی این تیم به پایان رسیده بود کرد. تصویری که در آن سردار نیز کنار سایر بازیکنان نامی این تیم دیده می شد با کامنت یک هوادار سپاهانی و البته واکنش شدید مهاجم تیم ملی روبرو شد.
هوادار مورد نظر با دیدن پیراهن سردار در یکی از کامنت ها آورده است: “جونم سردار آزمون محصول آکادمی سپاهان”.
پس از این کامنت گویا سردار آزمون که شخصا پیگیر این پست و کامنت های آن بود با ریپلای روی کامنت این فرد سپاهانی آورد: “تنها کاری که سپاهان داشت با من می کرد نابود کردن فوتبال من بود. ولی تیم خوبی داشتیم”.
سردار آزمون خلاف تبلیغاتی که سپاهان روی حضور او در آکادمی این باشگاه می کند، اصلا خاطره خوشی از دوران حضورش در سپاهان ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید