خبر فوری

نصب دکل‌های ویژه اینترنت پرسرعت در منطقه کوهشاه احمدی

فرماندار حاجی‌آباد هرمزگان گفت: نصب دکل‌های ویژه اینترنت تلفن همراه در منطقه کوهشاه احمدی که واقعا به لحاظ ارتباطات دچار مشکل بود، آغاز شده است و بزودی شاهد اتفاق بزرگی در این منطقه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، حمید جهانگیری صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده به منظور رفع مشکل ارتباطی منطقه کوهشاه احمدی ضمن اجرای کامل فیبر نوری در این منطقه، تعداد سه دکل مخابراتی ۶۶ متری در روستاهای مازگرد، بیدوییه کجین و مرزاندر نصب و راه اندازی می شود.

 وی با بیان اینکه در این خصوص اقدامات خوبی در دست اقدام است، افزود: ۳ عدد ریپیتر رادیویی بر روی دکل های مازگرد، بیدوییه کجین و مرزاندر نصب می شود که می‌تواند ضمن ایجاد ارتباط پایدار در این منطقه، اینترنت پرسرعت همراه را نیز فراهم کند.

فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: ۲ عدد ریپیتر موبایل در بیدوییه کجین و کهن دار نصب می‌شود تا ضمن برطرف شدن مشکلات ارتباطی امکان ارتقاء سایت های احمدآباد، مازگرد و روستاهای اطراف نیز فراهم شود.

جهانگیری همچنین از اجرای فیبر نوری در این منطقه به منظور انتقال ارتباط پایدار تلفن همراه به عنوان اقدامی ماندگار یاد کرد و گفت: با اجرای کامل فیبر نوری و انتقال ارتباط دکل‌های ارتباطی بر بستر این فیبر، شاهد ارتقای ظرفیت‌های ارتباطی پایدار به همراه اینترنت پرسرعت همراه خواهیم بود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید