خبر فوری

پیروزی فولاد و گل گهر/ شکست نفت مسجد سلیمان/ اولین برد ماشین سازی

هرمزبان – تیم های فولاد خوزستان و شهر خودرو مشهد در چارچوب یکی از بازی های حساس هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. فولادی ها با گل های نیک نفس و انصاری بازی را بردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان میزبان بازی فولاد و شهر خودرو در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر بود. فولاد بازی را بسیار خوب آغاز کرد و قبل از اینکه شهر خودرویی ها بتوانند برنامه خود را در زمین پیاده کنند، میزبان با دو گل پیش افتاد. مشخص بود برنامه شهر خودرو استفاده از ضدحملات است اما دو گل فولاد در 25 دقیقه آغازین اجازه استفاده از تاکتیک ضدحمله را از شهر خودرو گرفت. شهر خودرو از اواخر نیمه اول تلاش برای جبران گل های خورده را آغاز کرد اما دفاع خوب مردان نکونام اجازه کار به آن ها نداد و فولاد با همان دو گل بازی را برد.
دقیقه 16 / روی پرتاب اوت بلند، توپ در محوطه جریمه به پریرا رسید. پریرا با ضربه سر توپ را به کولیبالی رساند. کولیبالی چرخید و شوت زد اما توپ به پایش نگرفت تا در موقعیت بهتر نیک نفس به توپ برسد و دروازه شهر خودرو را باز کند.
دقیقه 25 / فولادی ها کرنر را کوتاه کار کردند، با رد و بدل شدن دو پاس، پاتوسی توپ را به روی دروازه فرستاد. توپ از تیر یک با دخالت بازیکن فولاد به ساسان انصاری روی تیر دو رسید. ضربه سر انصاری تبدیل به گل دوم فولاد شد. هنوز مشخص نیست گل باید به نام انصاری ثبت شود یا بازیکن شهر خودرو، چرا که بازیکن شهر خودرو روی خط توپ را با سر برگشت داد و سپس توپ با برخورد به تیر وارد دروازه شد. اینکه اول توپ از خط رد شده بود یا بعد از برخورد به تیر رد شد روی تصاویر تلویزیونی مشخص نبود

– گل گهر سیرجان در دیداری که از حریف خود برتر بود، موفق شد سه امتیاز بگیرد. نساجی و گل گهر در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 1 گل گهر به پایان رسید. گلر نساجی و گادوین منشا برای گل گهر و حامد شیری از روی نقطه پنالتی برای نساجی گلزنی کردند. با این پیروزی، گل گهر 22 امتیازی شد و نساجی نیز با این شکست 9 امتیازی ماند.
دقیقه 34/ گل برای گل گهر / سانتر سیرجانی ها از سمت چپ، و ضربه آن ها که توسط بازیکنان نساجی از روی خط برگشت داده شد اما در برگشت گلر نساجی توپ را به گل خودشان زد.
دقیقه 49/ گل برای نساجی / حامد شیری پشت توپ ایستاد و پنالتی را به گل تبدیل کرد.
دقیقه 86/ گل برای گل گهر / یک ضربه ایستگاهی، سانتر سعید صادقی و ضربه سر گادوین منشا که به گل تبدیل شد.

– نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک در چارچوب لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم رفتند که در پایان این تیم اراکی بود که برتری دو بر یک دست پیدا کرد.
دقیقه 48: آلومینیوم اراک در نیمه دوم خیلی زود به گل می رسد. سید مهدی حسینی بریس خود را تکمیل می کند. کار تیمی عالی بازیکنان آلومینیوم در میانه زمینی با پاس نیما درودی به امید سینگ و پاس در عمق این بازیکن، تبدیل به موقعیت جدی شد که سید مهدی حسینی با نفوذ تند و تیز و جای گذاشتن مجدکرمانشاهی، با پای چپ گلزنی کرد.
دقیقه 43: پرتاب اوت بلند بازیکن آلومینیوم ارسال می شود. مدافع نفت توپ را ناقص دفع می کند و ضربه روی پای سید مهدی حسینی وارد دروازه میزبان می شود.
دقیقه 72: ارسال عباس بوعذار از روی کرنر سمت راست زمین به مقابل تیرک اول دروازه آلومینیوم با ضربه سر ساسان حسینی تبدیل به گل شد.

– اولین برد شاگردان سعید اخباری در لیگ بیستم مقابل تیم قدرتمند سیروس پورموسوی رقم خورد. تک گل سیروس صادقیان ماشین سازان را به اولین سه امنیاز فصل رساند. نفتی ها جهارمین باخت خود را مقابل ماشین سازی متحمل شدند. نفت آبادان مقابل یکی از بدترین خط های دفاعی و هجومی لیگ برتر بیستم بازنده شد.
دقیقه 85 / ضربه سر سیروس صادقیان از ماشین سازی به گل تبدیل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *