خبر فوری

کنفرانس بین المللی نمک‌زدایی و تصفیه آب در بندرعباس برگزار می‌شود

اولین دوره کنفرانس بین المللی نمک‌زدایی و تصفیه آب با محوریت دانشگاه صنعتی امیر کبیر در پردیس این دانشگاه در بندرعباس و به صورت مجازی آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، مصباح سایبانی رییس پردیس بندرعباس دانشگاه صنعتی امیر کبیر در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: اولین دوره کنفرانس بین المللی نمک زدایی و تصفیه آب با آدرس icdwp.ir  از ۲۸ تا ۳۰ بهمن در پردیس بندرعباس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: تنش آبی موجود در کشور و اهمیت روزافزون حفظ و تأمین منابع آبی پایدار و جلوگیری از گسترده‌شدن آسیب‌های زیست‌محیطی بالاخص با نگاه به اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان، نقش چنین رویدادی را در بازبینی موضوع نمک زدایی و تصفیه آب را پررنگ‌تر می‌کند.

 

به گفته رییس پردیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر، این دانشگاه به عنوان اولین دانشگاه صنعتی کشور همواره به عنوان یکی از محورهای اساسی در توسعه پایدار کشور نقش‌آفرینی کرده و این بار نیز با محوریت پردیس بندرعباس در برگزاری این رویداد کلیدی که با حضور دانشمندان شاخص بین المللی در این حوزه به دنبال بررسی ابعاد علمی و فنی و تأثیر اکولوژیکی آن و راهکارهای کاهش این تأثیرات است.

به گزارش فارس، برنامه‌های این کنفرانس بر بستر آپارات با آدرس aparat.com/icdwp/live  قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید