خبر فوری

پرسپولیس 1 – پیکان 0؛ صعود سرخپوشان به رده دوم

هرمزبان – پرسپولیس و پیکان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 پرسپولیس به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پرسپولیس با پیروزی برابر پیکان، از استقلال عبور کرد و به رتبه دوم جدول رسید. حالا سرخ ها با یک امتیاز و یک بازی کمتر، پشت سر سپاهان قرار دارند. احمد نوراللهی در دقیقه 55 موفق شد گل پرسپولیس را به ثمر برساند. پرسپولیس با این پیروزی 27 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد و پیکان نیز با این شکست 18 امتیازی ماند و در رده دهم جدول قرار گرفت.
ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌ نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی(از دقیقه 83 مهدی خانی)، وحید امیری، احسان پهلوان و امید عالیشاه(از دقیقه 83 مهدی عبدی) سرمربی: یحیی گل محمدی
ترکیب پیکان: دریس، رنگرز، شیخ سلیمانی، آرش قادری(از دقیقه 64 محمدامین درویشی)، نادر محمدی، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، امیر روستایی(از دقیقه 80 معین عباسیان)، فرزاد حاتمی(از دقیقه 64 رضا جبیره)، مجید عیدی، اسماعیل بابایی / سرمربی: مهدی تارتار
پرسپولیس 1 – پیکان صفر (دقیقه 54: احمد نوراللهی): کار تیمی عالی بازیکنان پرسپولیس با پاس در عمق سیامک نعمتی در سمت چپ محوطه جریمه پیکان به امید عالیشاه رسید که پاس در عرض او به مقابل دروازه خالی پیکان را احمد نوراللهی تبدیل به گل کرد.
لحظات حساس:
دقیقه 9: ارسال احمد نوراللهی از جناح چپ به بعد از تیرک دوم را وحید امیری با ضربه بغل پا زد که شوت پای چپ زمینی او را دریس راهی کرنر کرد.
دقیقه 9: پرسپولیسی‌ها کرنر را کوتاه کار کردند که پاس رو به عقب پهلوان و شوت پشت محوطه نعمتی با دفع توپ دریس از محوطه جریمه پیکان دور شد.
دقیقه 16: توپ در موقعیت آفساید به فرزاد حاتمی رسید که البته شوت پای چپ او هم دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت.
دقیقه 31: ضربه سر آرش قادری روی پرتاب اوت بلند نادر محمدی از روی دروازه پرسپولیس رد شد.
دقیقه 36: فرار عالیشاه از سمت چپ محوطه جریمه پیکان و شوت او از زاویه بسته توسط دریس دفع شد.
دقیقه 42: ضربه سر فرزاد حاتمی در اختیار حامد لک قرار گرفت.
دقیقه 50: توپ ارسالی از جناح چپ زمین و ضربه سر کامیابی‌نیا به تیرک عمودی دروازه پیکان اصابت کرد و با بدشانسی او تبدیل به گل نشد.
دقیقه 69: پرتاب اوت نادر محمدی توسط مدافعان پرسپولیس دور شد، اما در پشت محوطه جریمه به مجید عیدی رسید که شوت روی پای تماشایی این بازیکن پس از برخورد به تیرک افقی دروازه گلی به همراه نداشت و در ادامه توسط حامد لک دفع شد.
دقیقه 86: شوت فنی احسان پهلوان از روی خط محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه پیکان رد شد.
دقیقه 89: شوت زمینی مهدی عبدی توسط محمد دریس جمع شد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید