پیام مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ندسا در سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در خصوص سالروز صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی آورده است: امید است همانگونه که معظم له به دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ی گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند به وظایف مان درست همانند شهدای والامقام اقدام و عمل نماییم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، «حجت الاسلام عبدالنبی صداقت» مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با صدور پیامی، توجه همگان را برای انجام اقدامات عملی و رسیدن به مهمترین هدف بیانیه گام دوم که همان تحقق تمدن نوین اسلامی است، سفارش کردند.

متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَن یَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسولَهُ وَالَّذینَ آمَنوا فَإِنَّ حِزبَ اللَّهِ هُمُ الغالِبونَ (۵۶)
و کسانی که ولایت خدا و پیامبر او و افراد باایمان را بپذیرند، پیروزند؛ (زیرا) حزب  خدا پیروز است. سوره مبارکه المائدة آیه۵۶

با صلوات برمحمد و آل محمد و گرامیداشت سالروز وقوع انقلاب اسلامی ایران در چهل دومین بهار پیروزی و قدم به دهه‌ی پنجم حیات  این شجره طیبه و ذلت روز افزون دشمنان مستبد و مستکبرش، در چنین نقطه‌ عطفی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» برای همه ما ادامه‌ی این راه روشن، را تبیین فرمودند که انتظار است همه ما بار دیگر با بازخوانی مجدد و مستمر آن منشور باعظمت و مترقی به وظایف و مسؤولیت خود در چارچوب‌های تعیین شده گامی مستحکم و با صلابت برداریم.

امید است همانگونه که معظم له به دستاوردهای شگرف چهار دهه‌ گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند به وظایف مان درست همانند شهدای والامقام اقدام و عمل نماییم.

این بیانیه‌ تجدید مطلعی است خطاب به ملت ایران  به‌ویژه جوانان عزیز است که برای «دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» با نور معنویت افزا «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم خواهد زد.

این گام دوم، انقلاب را «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمیٰ (ارواحنافداه) هست»، نزدیک خواهد کرد.

 نکته بسیار مهمی که در این بیانیه  باید به آن توجه کرد این است که ولی فقیه زمان و امام جامعه با تجارب مدیریتی عالیه و بیش از ۵۵ سال مجاهدت، فرمانی راهبردی برای ۵۰ سال آینده کشور صادر نموده‌اند و ما نباید این مهم را به عنوان یک پیام و سخنرانی نگاه کنیم.

رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) با روحیه جوان باوری و جوان شناسی این بیانیه را در چارچوب سه موضوع صادر کرده اند و  پیام روشن آن، این است که انقلابی بمانیم، جهادی عمل کنیم و پیشرفت همه جانبه را پیگیری کنیم.

این نقشه راهبردی آینده، ۷ دستاورد کلان، ۷ ثمره راهبردی و ۷ توصیه ماموریتی دارد که به وضوح مسىولیت هر فرد حقیقی و حقوقی را مشخص نموده و روح حاکم بر بیانیه بازگشت روح خود باوری «ما می‌توانیم» به ملت ایران است به این معنی که توانستیم، می شود و خواهیم توانست.

ما در هر مسئولیت و جایگاهی که قرار داریم باید با این روحیه جهادی، انقلابی، خود باوری و خستگی ناپذیر، پاسخی محکم به دشمنان نشان دهیم که ملت ایران فعل «خواستن» را به «توانستن» تبدیل نموده و نمونه بارز آن اخیرأ ،  ساخت و تولید واکسن کرونا ویروس بود که تعجب همگان را در جهان برانگیخته و مایه مباهات وافتخاری شگرف برای کشور عزیزمان گردید.

 لحن روان، دلنشین و صلابت انقلابی بیانیه بر اساس ایستادگی، مقاومت، پافشاری بر اصول، تبیین کننده صبر انقلابی، تاکید بر حفظ هویت انقلابی، عدالت و فساد ستیزی در درون و عزت مبتنی بر حکمت و مصلحت در بیرون، وظیفه سازی و مسئولیت آفرینی با امید واقع بینانه تبیین نموده است.

 بنابراین انتظار است همه آحاد جامعه بخصوص نخبگان، اندیشمندان و فرهیختگان با راه اندازی هیأت‌های اندیشه ورز، درباره مطالبات و تکالیف کاربردی و راهگشای این فرمان حکیمانه، مباحثات موثر انجام و مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی هموار و همگی با مجاهدت مطلوب به انجام وظایف خود در قبال عملیاتی شدن اهداف گام دوم انقلاب موفق و موید باشیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
 

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید