خبر فوری

پلمب یک هتل در قشم و قرنطینه یک روستا در پارسیان هرمزگان

در شبانه روز گذشته و با تشدید نظارت‌ها بر روند جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در غرب هرمزگان یک روستا در پارسیان قرنطینه کامل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، در ادامه تقویت و تشدید نظارت‌ها به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در استان هرمزگان، روستای زیارت در شهرستان پارسیان در غرب هرمزگان قرنطینه شد.

دکتر آمنه ماجدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان در این زمینه گفت: با توجه به افزایش موارد مثبت کرونا در روستای زیارت شهرستان پارسیان، با تصمیم ستاد مبارزه با کرونای این شهرستان، این روستا به طور کامل قرنطینه شد.

وی افزود: با همکاری دریابانی و نیروی انتظامی پارسیان، روستای زیارت تحت کنترل می باشد و اجازه ورود به روستاهای ساحلی از جمله زیارت داده نمی شود.

به گفته دکتر ماجدی، در مدت قرنطینه انجام صیادی، فقط با ارائه تست منفی امکان پذیر می‌باشد و نظارت بر افرادی که در قرنطینه می باشند نیز با همکاری بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی افزایش یافته است.

 پلمب ۷ واحد صنفی از جمله یک هتل در قشم

بنابر اعلام شبکه بهداشت و درمان جزیره قشم، در شبانه روز اخیر یک باب هتل، یک واحد نانوایی و یک واحد سفره خانه و چهار واحد فروشگاه پوشاک در شهر قشم به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم پلمب شد. 

به گزارش فارس، از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 1008 نفر در هرمزگان به دلیل ابتلای قطعی به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید