خبر فوری

دشمنان اسلام آرزو به دل ماندند/ حضور متفاوت ملت ایران در 22بهمن تماشایی بود

امام جمعه شهرستان پارسیان گفت: دشمنان این ملت آرزو به دل مانده‌اند که روزی در ۲۲ بهمن خیابان‌های ایران را خالی از جمعیت ببینند اما به لطف الهی ملت انقلابی ایران با این حضور متفاوت و بانشاط به آنها در عمل اعلام کرد که این آرزو را به گور خواهند برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از پارسیان، حجت‌الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های ظهر امروز نماز جمعه پارسیان با اشاره به راهپیمایی متفاوت و باشکوه مردم در ۲۲ بهمن امسال گفت: ملت بصیر ایران اسلامی با این حضور تماشایی باز هم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم زدند و با این حضور باشکوه حمایت و پشتیبانی خودشان را از انقلاب اسلامی اعلام کردند.

وی افزود: دشمنان این ملت آرزو به دل مانده‌اند که روزی در ۲۲ بهمن خیابان‌های ایران را خالی از جمعیت ببینند و احمق‌ها حتی به خلوتی مصلحتی در دوران کرونا نیز دلخوش بودند که بلکه به آرزویشان برسند اما به لطف الهی ملت انقلابی ایران با این حضور متفاوت و بانشاط به آنها در عمل اعلام کرد که این آرزو را به گور خواهند برد.

حجت‌الاسلام بارانی با اشاره به پیام‌های حضور حماسی ملت ایران در ۲۲ بهمن تصریح کرد: دشمنان خارجی و منافقین داخلی قدرت نرم جمهوری اسلامی و حمایت کامل مردم از انقلابشان را مشاهده کردند و ناچارا با کمال وقاحت و  حیرت و سردرگمی شروع به دروغ‌سازی و لجن‌پراکنی علیه این حضور مردمی کردند.

امام جمعه پارسیان وظیفه مسؤولان در قدرشناسی و تشکر از مردم را بسیار سنگین دانست و خاطرنشان ساخت: مسؤولان باید شبانه‌روزی و جهادی با استفاده از همه امکانات و ظرفیت‌ها به این مردم صادقانه خدمت و از مشکلاتشان گره‌گشایی کنند و اجازه ندهند مردم در این تنگناهای اقتصادی تحت فشار باشند که قطعا با همت مسؤولان در قوای مختلف این امر محقق خواهد شد.

وی ضمن تشکر از پروژه‌های افتتاح شده در دهه فجر و قدردانی از تلاش های فرماندار محترم و مدیران دستگاه‌های مختلف شهرستان گفت: به لطف الهی و همت مسئولان نهضت خدمت رسانی به مردم ادامه دارد و بی انصافی است که خدمات کم نظیر انقلاب را در کنار بیان مشکلات بازگو نکنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارسیان با اشاره به مناسبت های دینی در ماه رجب و تبریک ولادت امام باقر علیه السلام و تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام اذعان داشت: ماه رجب بهترین فرصت برای کسب تقوا و مقدمه ورود مؤمنانه به ماه میهمانی خداست لذا باید از تمام لحظات این ماه بابرکت برای کسب تقوا و قرب الهی استفاده کنیم.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید