وزیر آموزش و پرورش: دستاوردهای انقلاب در سکوت انقلابیون تخریب می‌شود

تهران- هرمزبان – وزیر آموزش و پرورش با ابراز تاسف از اقدام توهین‌آمیز عده‌ای نسبت به رییس جمهوری، در پیامی نوشت: در سالروز پیروزی انقلاب این چنین دستاوردهای ارزشی انقلاب در میان سکوت جمعی از انقلابیون تخریب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، محسن حاجی میرزایی روز جمعه با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود نوشت: نمی توان تاسف عمیق خود را از آنچه در اصفهان با توهین به منتخب ملت رخ داد، کتمان کرد.

وی آورده است: در سالروز پیروزی انقلاب این چنین دستاوردهای ارزشی انقلاب در میان سکوت جمعی از انقلابیون تخریب می شود، به کجا چنین شتابان؟

وزیر آموزش و پرورش در پایان این پیام از هشتک “توهین به رییس جمهوری” نیز استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا، عده ای روز بیست و دوم بهمن ماه و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان با سردادن شعارهایی علیه حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی ریاست جمهوری به ایشان توهین کردند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید