خبر فوری

حفظ استقلال کشور مهم‌ترین اصل است/ حفط همبستگی در موضوع برجام ضروری است

امام جمعه میناب گفت: حفظ استقلال کشور مهم‌ترین اصل برای تداوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان میناب اظهار کرد: حفظ استقلال کشور از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و حفظ و صیانت از این دستاورد اهمیت فراوانی در حفظ انقلاب اسلامی است.

وی با تجلیل از شکوه حضور مردم در مراسم 22 بهمن با وجود محدودیت‌های کرونا و تغییر شکل برگزاری این مراسم در سراسر کشور، خاطرنشان کرد: ملت ایران متضمن استقلال، عزت و امنیت این کشور هستند و حفظ انقلاب نیز با مردم است.

امام جمعه میناب اضافه کرد: دشمنان ملت ایران با استقلال و عزت ملت ایران مشکل دارند و همین دلیل اصلی دشمنی آنها با ملت ایران است که نمی‌خواهند عزت و اقتدار ایران را ببینند و همین مسأله سبب عمده دشمنی‌ها است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی ادامه داد: ما مداخله‌گری در سیاست داخلی کشورمان را هرگز نمی‌پذیریم و در عرصه‌های مختلف نیز تاکنون نشان داده‌ایم که تسلیم تحمیل بازی‌های دشمنان بر علیه اقتدار و امنیت کشورمان نخواهیم شد.

وی خطاب به مسؤولان اجرایی کشور نیز گفت: مراقب باشید که در بازی جدید دشمن قرار نگیرید چرا که آنها به دنبال ایجاد یک اختلاف جدید در داخل کشورمان با موضوع برجام هستند و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی تکلیف ما را با برجام مشخص کردند و آن بازگشت دقیق آمریکا به برجام و برداشتن تمامی تحریم‌ها و راستی آزمایی در این زمینه است.

خطیب جمعه میناب درپایان از نمازگزارن و خیران خواست به فقرا و نیازمندان شهرستان و ساخت حوزه علمیه کمک کنند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *