خبر فوری

بزرگترین شهرک آموزشی ایران در هرمزگان احداث می‌شود

استاندار هرمزگان از آغاز روند احداث بزرگترین شهرک آموزشی کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، فریدون همتی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از مدرسه شبانه‌روزی 18 کلاسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جزیره قشم اظهار داشت: بعد از ظهر امروز در بندرعباس کلنگ بزرگترین شهرک آموزشی ایران با حضور وزیر آموزش و پرورش به زمین زده خواهد شد.

وی افزود: این شهرک ایده‌ای نو و ابتکاری است که مورد مشابهی از آن در کشور وجود ندارد و استان هرمزگان با توجه به ظرفیت‌های عظیمی که دارد باید مهد اجرای چنین پروژه‌هایی باشد.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: شهرک آموزشی هرمزگان نمایشگاهی از معماری ایرانی-اسلامی و بومی خواهد بود که در زمینی به مساحت 20 هکتار احداث می‌شود.

وی ادامه داد: حداقل اعتبار مورد نیاز برای احداث این شهرک حدود 400 میلیارد تومان است و پیش بینی می‌شود با بهره‌گیری حداکثری از توان پیمانکاری استان تا دهه فجر 1400 به بهره‌برداری برسد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: همچنین تفاهم‌نامه به ارزش 500 میلیارد تومان در حوزه آموزش و پرورش هرمزگان منعقد شده که تا مهر 1400 جذب خواهد شد.

به گزارش فارس، آیین افتتاح مدرسه شبانه‌روزی 18 کلاسه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اعتبار 190 میلیارد ریال و سه هزار و 415 مترمربع زیربنا با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار هرمزگان، جمعی از نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی و شهرستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/88050

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید