خبر فوری

درخشش فجر انقلاب بر ۱۴ نگین خلیج فارس/ جزیره‌نشینان در بهار انقلاب گل کاشتند

مردم جزایر چهارده‌گانه خلیج فارس در ۲۲ بهمن ۹۹ علیرغم محدودیت‌های کرونایی، چهل و دومین بهار انقلاب را شکوهمندانه گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، استان هرمزگان در گستره آب‌های خلیج نیلگون همیشه فارس ۱۴ جزیره را به مثابه نگینی بر انگشتری دارد.

مردم جزایر چهارده‌گانه استان هرمزگان امروز در ۲۲ بهمن‌ماه علیرغم محدودیت‌های کرونایی در چارچوب شیوه‌نامه‌های بهداشتی چهل و دومین بهار انقلاب را شکوهمندانه به سرور نشستند تا پیام وحدت، ولایتمداری، انقلابی‌گری و استکبار ستیزی خود را از مرزهای جنوبی جمهوری اسلامی ایران هم‌صدا با سراسر میهن اسلامی به جهان مخابره کنند.

 

محدودیت‌های کرونا سبب شد تا مردم این جزایر از ظرفیت‌های خدادادی خود همچون تقارن آب و خاک ایران اسلامی در سواحل خلیج فارس برای جلوه هر چه بیشتر حماسه آفرینی در سالروز بهار انقلاب بهره‌ بجویند.

کرونا با تمام بدی‌هایش سبب شد برگزاری رهپیمایی 22 بهمن جزایر خلیج فارس در قالب رژه دریایی با حضور شناورهای مردمی رونق بگیرد و صحنه‌های ماندگار در جنوبی‌ترین خطه ایران اسلامی رقم بخورد.

برگزاری جشن انقلاب در میان امواج خلیج فارس پیام‌های روشنی همچون مردم محوری انقلاب و انقلاب محوری مردم را مخابره کرد و استکبار جهانی به زوال، خروج ذلت‌بار از خود منطقه، آغاز دوران پساآمریکا و انکار ناپذیری لزوم پذیرش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ابرقدرتی اسلام محور بیش از پیش واقف شد.

 

 

وحدت و ولایتمداری رمز بقای انقلاب است

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه بزرگترین جزیره خلیج فارس در جمع خودروهای به خط شده در رژه خودرویی جزیره قشم اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران 42 سال علیرغم فشارهای دشمن همچنان با مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های آنان با سربلندی استوار مانده است.

وی افزود: رمز پیروزی و استمرار جمهوری اسلامی ایران وحدت و ولایتمداری است که با تکیه بر آن این نظام را به حکومت عدالت‌گستر مهدوی خواهیم رساند.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: ملت ایران با کار جهادی و ولایتمداری، انقلاب را به مرحله‌ای رسانده‌اند که همواره موجب ناکامی استکبار جهانی است.

دکتر تارم ادامه داد: حضور شکوهمند مردم در رژه خودرویی گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب، تجدید میثاق با امام(ره) و شهداست.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با تربیت فرزندانی همچون سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها و به برکت وجود نیروهای مقاومت نیروهای استکبار را در غرب آسیا و اهداف آنان مبنی بر تجزیه و به استعمار کشاندن کشورهای اسلامی را به نابودی کشانده است.

 

امام جمعه شهرستان قشم گفت: بسیج، سپاه، ارتش و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی همراه با جوانان مومن و متعهد هر روز در گوشه و کنار جهان با اقدامات جهادی اهداف امت اسلامی را به پیش می‌برند.

حجت‌الاسلام تارم بیان کرد: انتظار است مردم در سال آینده برای تسریع روند تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران با انتخاب رئیس جمهوری جوان و انقلابی، امور اجرایی کشور را به مدیری مدبر، لایق، حزب اللهی، کاردان برخاسته از متن ملت و از میان پا برهنه‌ها بسپارد.

وی ابراز داشت: باید چله دوم انقلاب را با محوریت جوانان به پیش برد و قوای سه‌گانه کشور هم گام و هم دل در راستای نصایح رهبری حرکت کنند.

امام جمعه شهرستان قشم افزود: باید هماهنگی، وحدت و یکدلی همه جانبه و در تمامی سطوح کشور به جهانیان، استکبار و دولت جدید امریکا مخابره شود.

دکتر تارم در جمع شناورهای مردمی حاضر در رژه دریایی اسکله گردشگری سهیلی این جزیره نیز اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین معجزه قرن است که به دست عبدالله زمان و بزرگترین رهبر عصر حاضر محقق شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با دست خالی به پیروزی رسید و این معجزه‌ای است با هیچ انقلابی در جهان قابل مقایسه نخواهد بود.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: مردمی با وجود سختی‌ها، مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن در مسیر اسلام و انقلاب ایستادگی می‌کنند چرا که باور داریم پیروزی نهایی از آن امت حزب الله است.

 

امروز انقلاب د اوج اقتدار ۴۲ ساله خود قرار دارد

رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی در جمع موتورسیلکت‌ و خودروسوارهای رژه این جزیره اظهار داشت: امروز آن روزی است که ما در اوج قدرت علمی، نظامی، سایسی، فرهنگی و اجتماعی در طول عمر انقلاب قرار داریم.

وی افزود: ملت ایران شعار «ما می‌توانیم» را در عمل به اثبات رسانده و توانسته است به پشتوانه راهبری رهبر معظم انقلاب دشمن و آمریکا را به اوج ذلت برساند که ترور بزدلانه شهید حاج قاسم سلیمانی گواهی بر این مدعاست.

فرماندار شهرستان ابوموسی تصریح کرد: پیام حضور مردم ابوموسی در گرامیداشت چهل و دومین بهار انقلاب آن است که ما مرزداران همواره ایستاده‌ایم و اجازه نخواهیم داد یک وجب از جغرافیای آبی و خاکی مهین اسلامی به یغما برود و دست متجاوزان به حریم دریا و خشکی را قطع می‌کنیم.

پوربابایی گفت: پیام داخلی این حضور خطاب به رهبر معظم انقلاب نیز آن است که  ای رهبر عزیز، ما تا آخرین نفر، نفس و قطره خون پای انقلاب و آرمان‌های امام(ره) و شهدا ایستاده‌ایم تا پرچم انقلاب را به ولی عصر(عج) برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر پنج پروژه به ارزش ۱۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در این جزیره افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

 

 

انقلابی‌گری نسل جوان برجسته‌ترین پیام بهار انقلاب است

حجت‌الاسلام احمد حسن‌زاده امام جمعه جزیره کیش نیز اظهار داشت: امسال راهپیمایی 22 بهمن متفاوت از سال‌های قبل برگزار شد.

وی افزود: ملت ایران 42 سال مقاومت پیروزمندانه را در کارنامه دارند و در طول این مدت برای حفظ و اعتلای آرمان‌های نظام و انقلاب از هیچ ایثار و از خودگذشتگی دریغ نکرده‌اند.

امام جمعه جزیره کیش تصریح کرد: امسال گر چه راهپیمایی 22 بهمن متفاوت از  41 سال قبل برگزار شد اما پیامی مشابه را به جهان مخابره کرد و آن اینکه ملت ایران با تمام توان پای انقلاب ایستاده‌اند و تا آخرین قطره خون خود از آن حراست می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ادامه داد: انقلاب، محصول زحمات ملت است و خود مردم نیز برای حفظ و تقویت آن همواره در صحنه هستند که امروز نیز جهان شکوه مقاومت آنان را به نظاره نشست.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی اجازه کوچکترین تعرضی را به دشمنان نخواهد داد، اضافه کرد: حضور تمامی اقشار در گرامیداشت بهار انقلاب، بویژه نسل جوانی که سال‌های اول انقلاب را درک نکرده‌اند، پیام انقلابی‌ بودن جوانان و ایفای نقش موثر آنان در حفظ و پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی را به صورت برجسته مخابره کرد.

 

شکوه انقلاب در جزیره مقاومت

حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه جزیره هرمز نیز اظهار داشت: حضور مردم انقلابی هرمز که به واسطه حضور رزمندگان قبل و بعد از انقلاب در آن به جزیره مقاومت شناخته می‌شود در رژه مردمی 22 بهمن بسیار باشکوه بود.

وی افزود: هرمزنشینان با رعایت تمامی دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، چهل و دومین بهار انقلاب را گرامی داشته و همواره با حضور خود در صحنه‌های انقلاب ناکامی دشمن در ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی را به جهانیان مخابره می‌کنند.

امام جمعه جزیره هرمز تصریح کرد: تضعیف نظام اسلامی از اهداف دشمن است که با حضور بصیرانه و ولایتمداری جامعه اسلامی هرگز محقق نخواهد شد.

حجت‌الاسلام بهزادی ادامه داد: حضور جوانان در تمامی عرصه‌ها بویژه پس از بیانه گام دوم انقلاب بسیار محسوس‌تر از گذشته است و جوانان هرمزی امروز پایبندی خود به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب را نشان دادند.

گزارش: مجتبی نوزرنژاد

تهای پیام/۸۸۰۵۰/ر

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید