خبر فوری

پروژه احیای باغات سندرک‌‌ و دو واحد مدرسه ابتدایی خیرساز افتتاح شد

در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شبکه احیای باغات شهر سندرک، محله سجادیه و روستای سرمازغ با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از سندرک، در ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شبکه احیای باغات شهر سندرک، محله سجادیه و روستای سرمازغ با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افتتاح شد.

این طرح با مشارکت جهاد کشاورزی و سازندگی بسیج ناحیه میناب با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال در قالب ترمیم سد مخزنی، رفع انسداد خروجی آب و تعبیه مخزن‌های بتنی و همچنین تعمیر شبکه انتقال آب تا اراضی زیر کشت به مسافت یک کیلومتر به سرانجام رسید.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تبیین این دستاورد گفت: این آب اراضی بیش از ۵۰ هکتار و قریب به ۱۰۰ بهره‌بردار را پوشش خواهد داد و کشاورزان منطقه برای استفاده از مزایای اعطائی جهاد کشاورزی نظیر آبیاری تحت فشار و تسطیح اراضی و باغات خشکیده با تکمیل پرونده به‌ جهاد کشاورزی شهرستان از این طرح بهره‌مند گردد.

در حاشیه این سفر دو مدرسه دوکلاسه هر کدام به ابعاد ۱۰۰ متر مربع با هزینه مشارکتی خیر نیکوکار فرهنگی دلسوز غرب استان مهدی مدنی با هزینه‌ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال با مشارکت سازمان نوسازی مدارس هرمزگان به بهره‌برداری رسید و یکی از مدارس غیر استاندارد و فرسوده حوزه آموزش و پرورش بخش سندرک برای حفظ ایمنی و جان دانش‌آموزان از رده بهره‌برداری خارج شد.

انتهای پیام/88057

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید