خبر فوری

طلافروشی‌ها بدون مشتری ماندند / سکه به کانال ۱۲ میلیون تومانی وارد می‌شود؟

طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با ۲۹ هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسید. نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران می‌گوید: طلا فروشی‌ها بدون مشتری ماندند و احتمالا قیمت طلا تا پنج‌شنبه روند ثابتی دارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، طلا و سکه با افزایش قیمت انس جهانی و نوسان بازار ارز گران شد. به گفته نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران، علت افزایش قیمت طلا در بازارهای داخلی به افزایش ۳۳ دلاری انس جهانی طلا و رسیدن به کانال یک هزار و ۸۴۷ دلار باز می‌گردد.

محمد کشتی‌آرای معتقد است که طلا فروشی‌ها بدون مشتری ماندند و تقاضا برای خرید طلا وجود ندارد. طلا تا روز پنج‌شنبه روند ثابتی دارد و چندان گران نمی‌شود.

روز گذشته سید محمود فضل آذر شربیانی، بازرس هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران گفته بود: «شب عید امسال بازار طلا سوت و کور است و تقاضایی برای خرید طلا وجود ندارد.»

حباب سکه ۵۵۰ هزار تومان شد

امروز سکه چقدر گران شد؟ فضل آذر شربیانی پاسخ داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۹ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به قیمت یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید هم ۱۲۰ هزار تومان افزایش یافت و با قیمت ۱۱ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۶ میلیون ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد. ربع سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.

سکه گرمی نسبت به دیروز ثابت باقی ماند و با قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد. حباب سکه هم به ۵۵۰ هزار تومان رسید.

پیش‌‌بینی قیمت طلا فردا ۲۱ بهمن / طلا تا شب عید گران می‌شود؟

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید