قهرمانی در لیگ وزنه برداری دور از دسترس نیست/حضورم در تیم ملی به نظر کادرفنی بستگی دارد

هرمزبان – وزنه بردار عضو تیم گهر زمین سیرجان شانس این تیم برای قهرمانی در مسابقات لیگ برتر کشور را بالا دانست.

مجید عسکری ، افزود: خوشبختانه از آمادگی مطلوبی برخوردار هستم و زیر نظر کادرفنی تیم گهر زمین اردوی خوبی را در سیرجان برگزار کرده ایم.

وی با بیان اینکه شرایط بدنی و آمادگی وزنه بردار مطلوب است، اضافه کرد: رقابت سختی در رقابت نهایی در اهواز بین سه تیم گهر زمین سیرجان، فولاد خوزستان و ملی حفاری خواهد بود.

این وزنه بردار هرمزگانی با اشاره به اینکه خوشبختانه سه امتیاز از تیم فولاد خوزستان بیشتر کس کرده ایم، خاطرنشان کرد: به دنبال قهرمانی در مرحله نهایی در اهواز هستیم تا تیم گهر زمین سیرجان را بر سکوی نخست قهرمانی لیگ برتر برسانیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه رقابت های لیگ برتر در این فصل از کیفیت بالا و رقابت تنگاتنگی بین رقبا برخوردار است و همین موضوع سبب شده آمادگی ورزشکاران بالا رود.

وزنه بردار سابق تیم ملی کشورمان با بیان اینکه هنوز هم به تیم ملی و رسیدن به آن فکر می کنم، تصریح کرد: در مرحله نهایی تمامی تلاش خود را به کار خواهم بست تا بهترین رکوردها را ثبت کنم و بتوانم علاوه بر قهرمانی گهر زمین بار دیگر راهی اردوهای تیم ملی شوم گرچه به نظر کادرفنی تیم ملی هم بستگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مسابقات فینال لیگ برتر وزنه برداری جوانان و بزرگسالان کشور از ۲۸ بهمن تا یکم اسفند در اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید