خبر فوری

درخشش هرمزگان در معتبرترین مسابقات تنیس خاکی کشور

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات تنیس جام حذفی کشور (جام فجر) که در جزیره کیش در حال برگزاریست با انجام 4 مسابقه پیگیری و تیم‌های پیروز معرفی شدند.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از بندرعباس، رقابت‌های تنیس جام‌ حذفی کشور در مرحله یک چهارم نهایی پیگیری شد تا چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود.

در این مرحله از پیکارها، نماینده استان آکادمی تنیس احمدوند هرمزگان با‌ نتیجه ۲ بر صفر لرشید را از پیش رو‌ برداشت، ولسرویسز ایران با نتیجه ۲ بر یک تیم پیشگام پرتو اسپادانا را برد، شانل آمل با همین نتیجه پرسپولیس را شکست داد و کارگزاری بانک صادرات با نتیجه ۲ بر یک مغلوب توسعه امین دارو (الف) شد تا تیم‌های صعودکننده به نیمه‌نهایی مشخص شوند.

نماینده راه‌یافته هرمزگان به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها را معین محمدی، هاضم نوا، امیرحسین بادی، بهروز کارگران در تیم اول و محمد کتیبه، حسین رحمانی، محمد امینی، محمدرضا درویش در تیم دوم به‌عنوان بازیکن و همچنین معین سجودی  سرپرست، احمد حق‌نوازی مربی بدنساز، میثم عباسی مربی و سعید احمدوند سرمربی به‌عنوان کادر فنی تشکیل داده‌اند.

استان هرمزگان با 9 تیم در این رقابت‌ها شرکت کرد که آکادمی احمدوند هرمزگان الف و ب به‌همراه هتل بوتیک ایرمان قشم سه تیم هرمزگانی بودند که برای نخستین بار در جدول اصلی رقابت‌های جام حذفی قهرمانی کشور قرار گرفتند.

پیش از این نیز بانوان استان هرمزگان در رقابت‌های تنیس جام حذفی قهرمانی کشور که با حضور 200 تنیسور در قالب 75 تیم برگزار شد، در رقابتی تنگاتنگ به قهرمانی رسیدند تا برای تنیس استان تاریخ‌ساز شوند.

مسابقات تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور (جام فجر) در بخش آقایان از تاریخ ۱۱ بهمن‌ماه به میزبانی فدراسیون تنیس در زمین‌های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش آغاز و‌ ۲۳ بهمن‌ماه با انجام دیدار نهایی به پایان می‌رسد.

در این دوره از مسابقات ۱۸۳ تیم از استان‌های هرمزگان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان ‌شمالی، خوزستان، سمنان، زنجان، فارس، قم‌، کردستان، کرمان، گیلان، مازندران، یزد، همدان جزیره کیش و ‌قشم حضور دارند.

انتهاى پیام/٣٢٦٤

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید