خبر فوری

پیش‌‌بینی قیمت طلا فردا ۲۰ بهمن/ سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان برگشت!

طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با ۸ هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و ۸۹ هزار تومان رسید. دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا هم گفت: احتمال دارد فردا قیمت طلا و سکه روند ثابتی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، به دلیل تعطیلی بازارهای بین‌المللی، طلای جهانی امروز در کانال یک هزار و ۸۱۴ دلار ثابت باقی ماند اما با نوسان افزایشی قیمت دلار قیمت طلا هم در بازارهای داخلی ایران اندکی گران شد.

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا، چنانچه بازار ارز آرامش داشته باشد و انس جهانی طلا هم تغییر نکند، احتمال دارد فردا قیمت طلا و سکه تغییری نکند.

او معتقد است امروز به دلیل نوسان بازار ارز قیمت طلا در بازارهای داخلی گران شده است و تقاضا برای خرید سکه و مصنوعات طلا وجود ندارد.

روز گذشته ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران گفته بود:«با کاهش انس جهانی طلا و ثبات بازار ارز احتمال دارد فردا (امروز) قیمت طلا و سکه روند ثابتی داشته باشد.»

بذرافشان از کاهش تقاضا در بازار طلا خبر داد و به تجارت‌نیوز گفت: هفته گذشته به دلیل روز مادر تقاضا برای خرید طلا و سکه وجود داشت اما در هفته جاری بازار آرامش دارد و تقاضا برای خرید طلا و سکه دیده نمی‌شود.

قیمت سکه‌ها چه تغییری کرد؟

با افزایش قیمت دلار قیمت سکه چه تغییری کرد؟ بذرافشان در پاسخ به این سوال توضیح داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۸ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به قیمت یک میلیون و ۸۹ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید هم ۱۵۰ هزار تومان افزایش یافت و با قیمت ۱۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه و ربع سکه هر دو با ۵۰ هزار تومان افزایش به ترتیب به قیمت ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان فروخته شد. قیمت سکه گرمی هم ثابت ماند و با قیمت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت طلا و سکه امروز ۱۹ بهمن ۹۹/ برگشت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان

منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *