رشد ۵ درصدی ازدواج در هرمزگان/ ۸۰ میلیارد طرح ورزشی افتتاح شد

طی سفر ۲ روزه معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به هرمزگان ۲ سالن سرپوشیده و پنج زمین چمن مصنوعی با اعتبار حدود ۸۰ میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از قشم، محمدمهدى تندگویان ظهر امروز در حاشیه بازدید و افتتاح چند پروژه عمرانی جزیره قشم اظهار داشت: امیدواریم همدلی که در بین مسوولان استان هرمزگان مشهود است همچنان استمرار یابد و مردم از ثمرات آن بهر‌ه‌مند باشند.

وی افزود: طی این سفر 2 روزه به استان هرمزگان 2 سالن سرپوشیده و پنج زمین چمن مصنوعی را با مجموع اعتبار هزینه شده وزارت ورزش در حدود 80 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: در جزیره هرمز پروژه‌ای را در بحث گردشگری آغاز کردیم و امیدواریم بتوانیم تا پایان امسال آن را به نتیجه رسانده و در اختیار مردم قرار دهیم.

تندگویان ادامه داد: در حوزه جوانان استان هرمزگان جلسات خوبی برگزار شد و خانه جوانان استان استان هرمزگان مورد بازدید قرار گرفت که امیدوارم با حمایت بخش خصوصی تا پایان دولت خانه جوان بندرعباس به مرحله اجرا و بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: در جزیره قشم نیز مقرر شد فرماندار قول داده بحث زمین و اقدامات انجام شود و وزارت ورزش و جوانان نیز بخشی که به او محول شده را انجام خواهد داد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با تحقق این مهم در جزیره قشم نیز یک خانه جوان خواهیم داشت که امیدواریم بتوانیم آن را تا پایان دولت در اختیار جوانان قشم قرار بدهیم.

تندگویان بیان کرد: استان هرمزگان در بخش جوانان جزو استان‌های سرآمد کشور است و در بحث آسیب‌های اجتماعی نیز اقدامات مطلوبی انجام شده است.

وی عنوان کرد: در همسنجی 9 ماهه نخست امسال استان هرمزگان ازدواج رشد بسیار خوبی در حدود پنج درصد نسبت به سال گذشته داشته و بعد از سال‌ها کاهش طلاق در استان ثبت شد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: این مهم بیانگر همکاری و هماهنگی دستگاه‌های استان، پرداخت تسهیلات و کمک به مردم است.

تندگویان ابراز داشت: در حوزه ورزش هم تحولات استان هرمزگان مشهود است و بسیاری از پروژه‌هایی که در این مدت به بهره‌برداری رسیده در شمار طرح‌هایی بوده که سال‌ها بر زمین مانده بود.

افزون بر 29 میلیارد پروژه ورزشی در قشم به ثمر نشست

علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم نیز اظهار داشت: با حضور نیم روزه معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این جزیره سه پروژه عمرانی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: سالن ورزشی روستای خالدین به مساحت 108 مترمربع و اعتبار 21 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی افتتاح شد.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: پروژه زمین چمن مصنوعی روستای ملکی بخش حرا با اعتبار چهار میلیارد ریال که 62.5 درصد آن توسط دهیاری روستا تامین شده در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در اختیار اهالی این روستا قرار گرفت.

نصری ادامه داد: زمین چمن مصنوعی روستای دوستکو بخش حرا به ارزش چهار میلیارد ریال و تامین اعتبار حدود 34 درصدی توسط دهیاری به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع دیگر پروژه ورزشی قشم در ایام الله ده فجر است که امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید