خبر فوری

۱۴ طرح عمرانی در بخش رویدر خمیر به بهره برداری رسید

هرمزبان – فرماندار بندرخمیر گفت: همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۴ طرح عمرانی در بخش رویدر این شهرستان به بهره برداری رسید.

میرهاشم خواستار عصر شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها افزود: برای بهره برداری از این طرح‌ها که در حوزه راه، آبخیزداری، مخابرات و آموزش بوده، در مجموع ۱۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی بیان داشت: افتتاح آسفالت راه روستای «پرکان آل موسی» به طول ۱۱ کیلومتر،  راه اندازی دکل مخابرات در روستای «پرکان گیشو» برای پوشش آنتن دهی ۹ روستا ، افتتاح مرحله دوم مجتمع تولید مصنوعات فلزی و ادوات کشاورزی و افتتاح یک واحد آموزشی در روستای گیشو از مهم‌ترین طرح‌های بهره برداری شده بخش رویدر در این روز بوده است.
فرماندار خمیر اظهارداشت: همچنین در این روز عملیات اجرایی ساخت ۲ زمین چمن ورزشی نیز در روستاهای «کنویی» و «گیشو» بخش رویدر آغاز شد.
خواستار همچنین از افتتاح دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان در بخش رویدر خبر داد و گفت: این دفتر اداری در مجموعه ورزشی شهر رویدر ایجاد شده و تمامی خدمات در این نمایندگی به ورزشکاران ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد: اقدام‌های ارزشمندی از سوی مسوولان نظام برای رفع محرومیت زدایی در روستاهای شهرستان خمیر بویژه در بخش رویدر انجام شده است. 
گفتی است تعداد ۴۹ طرح با هزینه‌ای افزون بر یکهزار و ۹۴۸ میلیارد ریال تا پایان دهه مبارک فجر در شهرستان خمیر به بهره برداری می‌رسد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید