ملت و نظام ما با قامتی رسا و استوارتر به راه خود ادامه می دهد

هرمزبان – استاندار هرمزگان گفت: با هدایت رهبری ، تلاش مسوولان و ایستادگی مردم در طول ۴۲سال پس از انقلاب که دشمنان نظام اسلامی انواع دسیسه ها را برای به چالش کشیدن نظام اسلامی بکار بردند، امروز ملت و نظام ما با قامتی رسا و استوارتر به راه خود ادامه می دهد.

استاندار هرمزگان روز جمعه پیش از خطبه‌های نماز جمعه رودان اظهار داشت: کسانی که امید داشتند باتحریم هایی که در هیچ مقطعی از تاریخ نظیر ندارد انقلاب و ملت ایران را شکست دهند امروز نام و نشانی از این ها در صحنه بین المللی نیست.

وی ادامه داد: ما نشان دادیم اهل گفتگو و منطق هستیم اما گفتگو بر اساس معیارها و ارزش هایی که برای انقلاب انقلاب کردیم و حاضر نیستیم از اصول و ارزش هایمان بگذریم اگر نه انقلاب نمی کردیم و خون نمی دادیم.

وی اضافه کرد: طرف مقابل نه تنها اهل قانون و گفتگو نیست بلکه تحریم های پی در پی را علیه کشور و ملت ایران اعمال کرد که اگر این تحریم ها علیه هر کشوری اعمال می شد چندماه هم دوام نمی آورد.

استاندار هرمزگان بیان داشت:تاکتیک و روش دشمنان ما ممکن است با هم فرق کند اما در اصل دشمنی ان ها تفاوتی وجود ندارد.

رییس شورای تامین هرمزگان خاطر نشان کرد: امروز ممکلت ما با قوت بیش از گذشته رو به جلو در حال حرکت است و به لطف خداوند توسعه و سازندگی در کشور توقف ندارد.

استاندار هرمزگان امروز برای بهره برداری از ۶۰ طرح دهه فجر به رودان سفر کرده است.

۱۰کیلومتر روکش آسفالت در رودان به بهره برداری رسید

با حضور استاندار هرمزگان، روکش اسفالت ۱۰کیلومتر از مسیر ورودی شهر رودان و انتهای تونل شماره ۲ محور رودان کهنوج به بهره برداری رسید.

اعتبار هزینه شده برای روکش اسفالت در این دو محور، ۱۰میلیارد تومان بوده است.

همچنین آسفالت محور سیاه مغان در رودان نیز طی هفته آتی شروع خواهد شد.

در دهه فجر، ۴۴ پروژه با اعتبار ۱۹۱میلیارد تومان در حوزه راهداری به بهره برداری خواهد رسید.

طرح توسعه شن و ماسه معزآباد نوید رودان افتتاح شد

در ششمین روز از دهه مبارک فجر طرح توسعه شن و ماسه دانه بندی در شهرستان رودان با حضور استاندار هرمزگان افتتاح شد.

 طرح توسعه شن و شستشوی و دانه بندی شن و ماسه و بتن آماده با سرمایه گذاری بیش از ۵۸ میلیارد ریال با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۴۰ نفر با ظرفیت تولید ۱۳۰ هزار تن در روستای فاریاب شهرستان رودان به بهره برداری رسید.

استاندار هرمزگان در حاشیه افتتاح این پروژه دستور داد میزان اب تخصیصی به این پروژه به منظور بهره برداری از آن در طرح توسعه این شرکت افزایش پیدا کند.

بازارچه شهرداری رودان به نمایندگی از چند پروژه شهری افتتاح شد

بازارچه شهرداری رودان با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد و ۴۳۹میلیون ریال شامل ۸۲غرفه، یک اتاق مدیریت، ۲نمازخانه، یک اتاق نگهبانی و پنج چشمه سرویس بهداشتی احداث شده است.

«آزمایشگاه مکانیک خاک، بتن و آسفالت شهر »با اعتبار افزون‌بر سه میلیارد ریال و در مساحت ۱۱۶متر مربع نیز امروز با حضور دکتر همتی افتتاح شد.

پروژه زیرسازی، جدول گذاری و اسفالت بلوار محله سنگی نیز با اعتبار ۱۴میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال بهره برداری شد.

 بهره برداری از پروژه های برق رسانی رودان در دهه فجر با حضور استاندار هرمزگان

 *بهره برداری از پروژه های برق رسانی رودان به طول۱۰ کیلومتر شبکه توزیع برق، ۶۰ دستگاه ترانسفورماتور ، ۱۶۱۸ چراغ روشنایی معابر با اعتبار بالغ بر ۱۰۷ میلیارد ریال اعتبار به نمایندگی از سایر پروژه های برق، توسط استاندار هرمزگان به بهره برداری رسید.

چهار و نیم هکتار گلخانه در رودان به بهره برداری رسید

در ششمین روز دهه فجر، ۴.۵ هکتار گلخانه کشاورزی با سرمایه گذاری ۱۰.۵میلیارد تومانی در روستای اسلام آباد رودان به بهره برداری رسید.

نیمی از اعتبارات سرمایه گذاری این گلخانه از محل تسهیلات بانکی و مابقی از محل آورده متقاضی تامین شده است.

در دولت تدبیر و امید، سطح گلخانه های شهرستان رودان از ۶۳ هکتار به ۲۰۸ هکتار ارتقا پیدا کرده و ۳۷هکتار گلخانه جدید در دست اجراست.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید