مقایسه، از راه های شناخت انقلاب اسلامی ایران

امام جمعه سیریک گفت: با تکیه بر رهنمود های امام انقلاب و آنچه در بیانیه گام دوم بیان شده، یکی از راه های شناخت انقلاب ایران اسلامی، مقایسه عملکرد آن با گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از سیریک، حجت الاسلام محسن سالاری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سیریک ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب متقین بود.

وی افزود: با تکیه بر رهنمود های امام انقلاب و آنچه در بیانیه گام دوم اتفاق افتاد میتوان گفت یکی از راه های شناخت انقلاب ایران اسلامی، مقایسه است.

امام جمعه شهرستان سیریک تصریح کرد: با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها از جمله انقلاب فرانسه، روسیه و چین مردم ما پی خواهند برد تمایز و تفاوت این انقلاب با سایر انقلاب ها چیست.

حجت الاسلام سالاری عنوان داشت: اقتصاد ما در دوران پهلوی تحت امر عده خاصی بود، و رفته رفته باعث شد تا مردم نسبت به ساختار ضد ارزشی پهلوی نگران باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در بحران‌های سیاسی و اجتماعی مدیریت سیاسی بسیار مهم بوده بخصوص مدیریت قسمت‌های مختلف دولتی از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری با اشاره به اینکه در انقلاب های بزرگ دنیا ۳ مولفه مهم وجود دارد، گفت: این مولفه‌های مهم مشارکت مردم، رهبری و وجود یک ایدئولوژی قوی است.

امام جمعه شهرستان سیریک در پایان گفت: مذاکره با طالبان به جهت تفاوت این گروه با گروه‌های تروریستی، همسایه بودن و حفظ منافع ملی از اهمیت بالایی برخوردار است و لذا ابعاد مختلف موضوع باید در تحلیل آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد چرا که ایران با هماهنگی و مشورت افغانستان این کار را انجام داده است و گامی در راستای حاکم ساختن صلح و امنیت در منطقه و پایان دادن به سال‌ها آتش و خون‌ریزی در افغانستان است.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

 

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید