خبر فوری

تربیت نیروی انقلابی کارآمد ماموریت اصلی انجمن‌های اسلامی است

یزد- هرمزبان – معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور گفت: تربیت نیروی انسانی مومن، انقلابی و کارآمد برای خدمت به مردم و کشور یکی از اهداف و ماموریت مهم این تشکل است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا، علی جانباز پنجشنبه شب در آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد که با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد ، افزود: تربیت سرمایه انسانی و نیروهای مومن و فداکار برای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی رسالت اتحادیه دانش‌آموزان است و این روند در تمامی استان‌ها پیگیری می‌شود زیرا نقش مهمی در اجرایی شدن اهداف عالیه این تشکل انقلابی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی نسبت به تربیت نیروی انسانی در کنار دیگر برنامه‌های خود برای اعضا با همکاری مجموعه‌های فرهنگی ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد.

در این آیین با قدردانی از حجت‌الاسلام سید یحیی نجم‌الهدی به جای وی حجت‌الاسلام مصطفی زارع به عنوان سرپرست معاونت برادران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان یزد معرفی شد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از جمله سازمان‌های عمومی غیردولتی است که پس از انقلاب ۱۳۵۷ به دستور حضرت امام (ره) تشکیل شد و اساسنامه اتحادیه در سال ۱۳۷۴ به تصویب شورای انقلاب فرهنگی رسید.

استان یزد ۲۵۰ هزار دانش‌آموز دارد و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با ۱۰ هزار نفر عضو در تمام استان فعال است .

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید