خبر فوری

لاریجانی درگذشت آیت الله جلالی خمینی را تسلیت گفت

مشاور مقام معظم رهبری درگذشت عالم مجاهد و پارسا، آیت الله جلالی خمینی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری در پیامی با تسلیت درگذشت عالم مجاهد و پارسا، آیت الله جلالی خمینی، از درگاه خداوند متعال برای آن یار دیرین امام و رهبری، رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

در این پیام آمده است:

درگذشت عالم مجاهد و پارسا، آیت الله حیدر علی جلالی خمینی موجب تأسف و تالم شد. آن مرحوم از مبارزان پیشگام نهضت اسلامی و از یاران دیرین امام، رهبری و نظام جمهوری اسلامی بود و سالیان متمادی از عمر پربرکت خود را در کسوت امامت جمعه خمین و در مسجد احمدیه تهران در راه ترویج معارف اهل بیت (علیهم السلام) و تبیین آرمان‌های نظام اسلامی گذراند. اینجانب این ضایعه را به حوزه‌های علمیه، مردم شریف استان مرکزی، اهالی شرق تهران و به ویژه به خانواده مکرم و ارادتمندان ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن روحانی خدوم و مردمی، رحمت واسعه و برای جمیع بازماندگان صبر و اجر مسألت می‌کنم.
علی لاریجانی
مشاور مقام معظم رهبری

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید