برگزاری کرسی آزاداندیشی دانش‌آموزان رودانی

رئیس آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: کرسی آزاداندیشی دانش آموزان شهرستان رودان به صورت ویدیوکنفرانس با محوریت گفتمان انقلاب با حضور فرماندار رودان، فرمانده سپاه ناحیه رودان و معاون سیاسی فرمانداری برگزار شد.

نادر صفایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رودان  هدف از برگزاری این کرسی آزاداندیشی برای دانش آموزان را نهادینه شدن روحیه پرسش‌گری و مطالبه‌گری در نسل جوان ذکر کرد.

صفایی افزود: این  کرسی  آزاداندیشی به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر و با محوریت دستاوردهای انقلاب و گفتمان انقلاب انجام شد.

وی خاطرنشان ساخت: این گفت‌وگو‌های دانش آموزی با رویکرد افزایش آگاهی و اعتماد به نفس، ارتقای سطح قدرت تجزیه و تحلیل مسائل روز در بین آنان و همچنین بیان دیدگاه و تحمل نظر دیگران و احترام گذاشتن به دیگران در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان رودان افزیش بصیرت و روشنگری دانش آموزان را دیگر هدف این برنامه عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رودان نیز در این جلسه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در ارکان مختلف کشور گفت: قطعا همانگونه که معظم له گفته اند پیشرفت در عرصه های مختلف در گرو علم آموزی و فرا گرفتن علوم مختلف است که امروز به برکت استفاده از جوانان در بخش های مختلف بویژه حوزه موشکی و هسته ایی در رتبه های نخست جهان ایستاده ایم که نشان از توانمندی فراوان جوانان غیور ایران اسلامی است.

وی حضور مطالبه‌گرانه دانش آموزان رودانی در این کرسی آزاداندیشی را مفید و ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: قطعا با تبیین این روحیه مطالبه گری ، شاهد شکل گیری یک نسل آینده ساز برای کشور، استان و شهرستان خواهیم بود.

مصطفی غلام‌پور فرماندار رودان نیز در این جلسه خواستار بیان صریح مشکلات از سوی دانش آموزان شد و گفت: دانش آموزان باید به بهترین نحوه ممکن در صحنه های مختلف مدیریت شهر و شهرستان مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به فرموده امام راحل درباره خدمتگذاری بودن مسوولان در مقابل مردم تصریح کرد: بر همین اساس تلاش شده برنامه کاری مدون مسؤولان شهرستان در حوزه‌های مختلف  تدوین شود و در کنار آن نگاه پرسشگرانه نسل جدید به امور شهرستان قطعا در این تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش فارس، در این نشست، دانش آموزان نظرات خود را در مورد دستاوردهای انقلاب و مسائل پیرامون حوزه آموزش با مسؤولان مطرح و مورد نقد و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید