خبر فوری

تجلیل از42 فعال در حوزه اشتغال‌زایی در میناب

42 نفر از فعالان اشتغال‌زایی در حوزه‌های کشاورزی و صنعتی و گردشگری در شهرستان میناب به مناسبت دهه فجر تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از میناب، بمناسبت دهه  مبارک فجر مراسم تجلیل از  فعالان حوزه اقتصادی و تولید در بخش کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت در مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب با تبریک دهه فجر گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه، ما بیشترین میزان تولید را در بخش‌های مختلف در کشورمان رقم زدیم و فعالان این حوزه بیشترین سرمایه خود را در این بخش قرار داده‌اند.

وی افزود: ما امروزموظف هستیم در برابرکسانی که برای امنیت و آرامش ما را به ارمغان آورده‌اند، تکریم و تعظیم کنیم و قدردان آنان باشیم.

 

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب نیز با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: ما باید در علم و پژوهش، اخلاق و معنویت و اقتصاد در گام دوم انقلاب گامهای جدی برداریم.

وی افزود: تمدن اسلامی بدون اقتصاد ممکن نیست و کسانی که در اقتصاد جامعه نقش دارند، در تمدن اسلامی نقش خواهند داشت وکسانی که در زمینه اقتصادی کار می‌کنند در زمینه توسعه دینی مشغول به خدمت اند و فعالان اقتصادی دوست خدا و وکیل خداهستند.

در این مراسم از 42نفراز فعالان حوزه اقتصادی و تولید دربخش صنعت و معدن و تجارت شهرستان میناب تجلیل شد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید