خبر فوری

همه نگران حال علی انصاریان؛ علی کریمی و دیگر همبازیان در بیمارستان/ داماد خانواده انصاریان: تمنا می‌کنم مردم دعا کنند

هرمزبان – اخبار نگران کننده از بیمارستان باعث شد برخی همبازیان علی انصاریان برای پیگیری حال او به بیمارستان بروند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، برخی همبازیان علی انصاریان به بیمارستان رفتند تا پیگیر وضعیت او باشند. متاسفانه امروز صبح اخبار نگران کننده ای از بیمارستان فرهیختگان در خصوص وخیم شدن حال انصاریان عزیز به گوش رسید. اخباری که باعث شد برخی همبازیان او به بیمارستان بروند. علی کریمی، جواد کاظمیان، بهنام ابولقاسم پور، ابراهیم شکوری و… از جمله کسانی بودند که به بیمارستان رفته و پیگیر حال انصاریان هستند.
داماد خانواده انصاریان در خصوص آخرین وضعیت پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ضربان قلب او هم بالاست و پزشکان می‌گویند با این ضربان قلب او دو ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد. صدای من لرزان است و نمی‌خواهم انرژی منفی بدهم، فقط از تمام مردم، آبی و قرمز می‌خواهم که انصاریان را به آغوش مادرش بازگرداند
حامد اژدری، داماد خانواده انصاریان در خصوص آخرین وضعیت پیشکسوت فوتبال ایران توضیحاتی را ارائه کرده است. حامد اژدری، داماد خانواده انصاریان درباره آخرین وضعیت علی انصاریان به برنامه پارک شهر رادیو تهران گفت:
از بعد از ظهر دیروز، یک مقدار اکسیژن او بالا و پایین شد و تیم پزشکی از شب گذشته تصمیم گرفت روش دیگری را انجام بدهد که جواب نگرفت و متأسفانه علی به کما رفت.
اژدری افزود:
سطح اکسیژن او خیلی خیلی پایین است و ضربان قلب او بالاست. امیدمان خیلی کم است و در شرایطی نیستم که بیشتر توضیح بدهم و فقط از مردم می‌خواهم دعا کنند. همانطور که تقدیر هست، معجزه هم وجود دارد. تمنا می‌کنم مردم دعا کنند برای علی عزیز و علی را به جامعه‌ای که مغموم است و غم مهرداد را دارد، علی را به جامعه و مادر او بازگرداند.
اژدری در پایان گفت:
متأسفانه به دلیل پایین آمدن اکسیژن مجبور شدند “اینتوبه” کنند که این اقدام هم شرایط خودش را دارد. بعد از اینتوبه اکسیژن حداقل باید روی 90 باشد، اما اکنون اکسیژن او روی 30 درصد است. ضربان قلب هم بالاست و پزشکان می‌گویند با این ضربان قلب او دو ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد. صدای من لرزان است و نمی‌خواهم انرژی منفی بدهم، فقط از تمام مردم، آبی و قرمز می‌خواهم که انصاریان را به آغوش مادرش بازگرداند.

خبرگزاری آریا برای این پیشکسوت فوتبال ایران آرزوی سلامتی کامل دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید