خبر فوری

تنها را توسعه بندرلنگه ایجاد بندرگاه جدید است/ تبدیل بندرلنگه به قطب آبزی‌پروری کشور

فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت: ۷۳ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال به‌مناسبت دهه فجر در شهرستان بندرلنگه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرلنگه، احمد شیبانی در نشست خبری به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت غیور ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

 

وی افزود: ایام پیروزی انقلاب، یادآور به ثمر رسیدن بیداری و خروش ملت بزرگ ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد و طلوع نور، آزادی و عدالت و نشأت گرفته از نهضت سیدالشهدا (ع) و بر مبنای حمایت از مظلومین و مبارزه علیه استکبار جهانی است.

فرماندار گفت: امرز ما بعنوان قدرت برتر جهانی در سطح دنیا و منطقه خاورمیانه حرف برای گفتن داریم و هر موضوعاتی که در منطقه بخواهد اتفاق بیفتد باید نگاهی به ایران داشته باشند و این نظام مقدس یک الگو بر پایه مردم سالاری دینی است و رمز موفقیت آن رهبری داهیانه امام خامنه ای(مدظله) است که توطئه‌های بسیاری را خنثی نموده است.

شیبانی  در ادامه دهه فجر را فرصتی برای بازگو کردن خدمات دولت تدبیر و امید و نظام مقدس به مردم دانست و افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و ما به عنوان خدمتگزاران نظام بایستی خدمات و دستاوردهای دولت و نظام را به آن ها اطلاع رسانی کنیم.

فرماندار شهرستان بندرلنگه در خصوص پروژه‌های دهه فجر امسال گفت: امسال تعداد ۷۳ پروژه عمرانی در حوزه‌های سرمایه گذاری و اشتغال، آموزشی، بهداشتی، کشاورزی ، ورزشی ، خدمات بندری، عمران شهری و روستایی ، مخابرات، آب و برق، راهداری و حمل و نقل، شیلات، منابع طبیعی، صنعت، معدن و تجارت و پخش فرآورده‌های نفتی با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال توسط مسؤولین استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اداری شهرستان بندرلنگه در ادامه افزود: از این ۷۳ پروژه ۵۵ پروژه با اعتبار ۸۸۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و ۱۸ پروژه با اعتبار یک هزار و ۶۲۷ میلیارد ریال به صورت مشارکت با بخش غیر دولتی می‌باشد.

شیبانی تاکید کرد: تنها را توسعه بندرلنگه ایجاد بندرگاه جدید است  و این موضوع را با نظر مساعد استاندار هرمزگان دنبال می‌کنیم و در سفر مدیرعامل سازمان بنادر کشور به بندرلنگه نیز مصوب شد و توسعه بندرگاه با حوضچه‌ای به عمق بالای 15 متر برای پهلوگیری کشتی‌های 30 هزارتن به بالا از ضروریات است.

وی بیان داشت: تا پایان هفته جاری نیز زمین احداث بندرگاه جدید را تحویل اداره بنادر خواهیم داد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه بندرلنگه تا چند سال آینده به قطب آبزی‌پروری کشور تبدیل خواهد شد، یادآور شد: باید زیرساخت‌هایی نیز برای این مورد دیده شود و از جمله آن توسعه بندرگاه برای صادرات آبزیان در آینده است.

انتهای پیام/88028

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید