صدور پروانه 60 دفتر پیشخوان خدمات دولت در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تشریح عملکرد سه ساله مرکز فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان از ابتدای دولت تدبیر و امید  تاکنون، عنوان کرد: یکی از مهمترین اقدامات مرکز فناوری اطلاعات استانداری راه اندازی سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری تمامی فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تابعه استان بوده است.

وی افزود: در حال حاضر با ارائه این خدمت هر یک از فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان دارای یک دبیرخانه مستقل درسیستم متمرکز اتوماسیون مرکزی استانداری هرمزگان برخوردار هستند و با راه‌اندازی این اتوماسیون همه فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه  استان برای ثبت و ارسال نامه‌های دریافتی و ارسالی به صورت مستقل عمل می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: همچنین در طی این سه سال در راستای تسهیل امور مردم شریف استان، کاهش استفاده از کاغذ، کمک به محیط زیست و تکریم ارباب رجوع تاکنون 310 دستگاه اجرایی توسط مرکز فناوری اطلاعات استانداری به شبکه دولت متصل شده‌اند.

رئوفی ادامه داد: برای برقراری ارتباط امن با سامانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک لینک امن و خصوصی در ساختمان استانداری مخصوص این ستاد نصب راه‌اندازی و عملیاتی شد.

وی راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ شبکه دولت و شبکه داخلی استانداری دستاورد دیگر حوزه فناوری اطلاعات استانداری هرمزگان دانست و بیان داشت: جهت اطلاع از وضعیت شبکه داخلی استانداری و پایش لحظه‌ای شبکه دولت فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و کلیه دستگاه‌هایی که از این بستر بهره می‌گیرند شبکه وزارت کشور و شبکه اینترنت استانداری سیتم مانیتورینگ راه‌اندازی شد که با استفاده از این قابلیت در هر لحظه وضعیت این شبکه‌ها از طریق این سیستم قابل مشاهده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از مصرف کاغذ، صرفه‌جویی در وقت کاربران دبیرخانه و صرفه‌جویی در استفاده از فضای سرور نمابر دبیرخانه استانداری هرمزگان توسط مرکز فناوری اطلاعات استانداری به اتوماسیون اداری متصل شد.

وی در ادامه به راه‌اندازی وب سایت استانداری هرمزگان و سایت اطلاع رسانی 13 فرمانداری تابعه استان توسط مرکز فناوری اطلاعات استانداری از ابتدای فعالیت دولت اشاره کرد و در این رابطه افزود: این سایت‌های اطلاع رسانی  نقش چشم‌گیری در اطلاع‌رسانی خدمات دولت دارند.

رئوفی گفت: برگزاری موفق دو دوره انتخابات، طراحی سامانه امور ایثارگران، صدور پروانه 60 دفتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان‌، طراحی سامانه پیگیری مصوبات سفر از دیگر اقدامات مرکز فناوری اطلاعات استانداری از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید در استان هرمزگان است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید