49پروژه به مناسبت دهه فجر در بندر خمیر افتتاح می‌شود/ افتتاح 110 کیلومتر فیبر نوری

فرماندار شهرستان بندر خمیر گفت: 49پروژه عمرانی و اقتصادی و گردشگری بالغ بر اعتباری بیش از 194 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در شهرستان بندر خمیر افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از خمیر، میر هاشم خواستار در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در سالن جلسات فرمانداری بندر خمیر برگزار شد، با بیان اینکه ۴۹ پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان خمیر افتتاح می‌شود، اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بربیش از 194 میلیارد تومان در بخش‌های شهری و روستایی است.

وی افزود: افتتاح آبشیرین کن سیمان هرمزگان ، احداث  ۱۱ کیلومتر باند دوم جاده کهورستان _لار ،یک ککیلومتر جاده کمربندی خمیر ، ۱۱۰ کیلومتر فیبر نوری در دهستان کهورستان از طرح‌های شاخص که با حضور استاندار محترم و نمایندگان مجلس و مسئولان شهرستانی در ایام  الله دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان خمیر با بیان اینکه پروژه های افتتاحی در دو بخش شهری و روستایی انجام می گیرد اعلام کرد  : در بخش رویدر بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان از جمله آب رسانی ، راه ، سد ملاتی و در بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان در حوزه های کشاورزی افتتاح خواهد شد.

میر هاشم خواستار خاطرنشان کرد: در حوزه حمل و نقل اعتباری بالغ بر 70 میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان ، آب و فاضلاب ۴۹ میلیارد  ۷۵۰ میلیون تومان، حمایتی و مددجویی و اشتغال ۹ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان ، انرژی و آب و برق 269میلیون 600هزار تومان است .

وی ادامه داد: در حوزه آموزش ۹میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، بهداشت و درمان ۱.۵ میلیارد تومان، کشاورزی ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ، ورزشی ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان ، مخابرات ۴۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است .
  
این مقام مسئول اضافه کرد: برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی در حوزه شهرستان  بندر خمیر در ایام الله دهه فجر با همراهی و مشارکت  دیگر دستگاه های اجرایی در سطح شهر و روستا در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید