«بانگ آزادی» آهنگساز انقلابی ایران به کتابفروشی‌ها رسید

چاپ دوم کتاب «بانگ آزادی» خاطرات شفاهی احمدعلی راغب، آهنگساز سرود‌ها و ترانه‌های معروف انقلاب نوشته محسن صفایی‌فرد، به همت انتشارات «راه‌یار» منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی انتشارات راه‌یار؛ چاپ دوم کتاب «بانگ آزادی» خاطرات شفاهی احمدعلی راغب، آهنگساز سرود‌ها و ترانه‌های معروف انقلاب، به همت انتشارات «راه‌یار» منتشر شد.

این اثر زندگی و فعالیت‌های مرحوم احمدعلی راغب به عنوان یکی از چهره‌های اصلی موسیقی انقلاب را از دوران کودکی و نوجوانی در بندر انزلی و بعد‌ها حضور در تهران را در هفت فصل روایت کرده است. البته فصل پایانی «بانگ آزادی» به تصاویر و اسناد مرتبط با فعالیت‌های احمدعلی راغب اختصاص دارد. همچنین خواننده کتاب، می‌تواند با اسکن QR کد‌های درج شده، سرود‌ها و ترانه‌های به یاد ماندنی ساخته شده توسط احمدعلی راغب را بشنود.

گفت‌وگو‌های این کتاب بر عهده مهدی چیت‌ساز و مرتضی قاضی بوده و تدوین آن هم به همت محسن صفایی‌فرد انجام شده است. «بانگ آزادی» در ۳۹۲ صفحه، شمارگان ۱۵۰۰ و با قیمت ۵۰ هزار تومان منتشر شده و علاقه‌مندان علاوه بر کتاب‌فروشی‌ها می‌توانند از طریق صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub و یا سایت vaketab.ir نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند.

یادآور می‌شود؛ احمدعلی راغب، خالق ترانه‌ها و سرود‌های ماندگار انقلاب، آذر سال جاری در ۷۶ سالگی، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از بیماری سرطان درگذشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید