خبر فوری

اقدامی تاریخی در ورزش هرمزگان رقم می زنیم/به قطب ورزش کشور تبدیل می شویم

هرمزبان – استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه تمامی اقدامات قانونی و لازم انجام شده و شرکت فرهنگی ورزشی متشکل از بنگاه های اقتصادی تا پایان سال تاسیس می شود، عنوان کرد: این اقدام به طور حتم در تاریخ هرمزگان ماندگار خواهد شد و امیدوارم سال های آتی نام هرمزگان در میادین و لیگ های برتر کشوری در رشته های مختلف بدرخشد.

فریدون همتی ، در خصوص آخرین وضعیت برنامه ریزی جهت حمایت از ورزش حرفه ای در استان هرمزگان، افزود: در ابتدای فصل جاری نیز حتی تا خرید امتیاز تیم لیگ برتری در رشته فوتبال هم پیش رفتیم اما واکنش های منفی در فضای مجازی سبب شد از این تصمیم منصرف شویم.

وی با بیان اینکه پس از آن به دنبال طرحی رفتیم تا بتوانیم مشکل ورزش استان به ویژه در بخش حرفه ای را به صورت ریشه ای برطرف کنیم، تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا شرکتی فرهنگی ورزشی با مشارکت بنگاه های اقتصادی که سهام دار و عضو هیات مدیره آن باشند را تشکیل دهیم و سالیانه هزینه آن از سوی بنگاه های اقتصادی با سهم مشخص تامین شود.

عالی ترین مقام دولت در استان  هرمزگان با اشاره به اینکه هدف ما حمایت از ورزش به صورت ریشه ای و در تمامی سطوح بوده و هست، خاطرنشان کرد: به واقع جایگاه ورزش حرفه ای در استان هرمزگان رضایت بخش نیست و همواره دغدغه بنده رشد ورزش هرمزگان در میادین معتبر کشوری و حتی بین المللی است و باید هرمزگان را در سطح اول لیگ های کشوری در رشته های مختلف ببینیم.

وی با بیان اینکه این اقدام مشکل ورزش استان را ریشه ای برطرف خواهد کرد و تحول بزرگی در ورزش هرمزگان را خواهیم دید، اضافه کرد: بزودی هرمزگان همچون اصفهان، خوزستان و تبریز به قطب ورزش کشور تبدیل می کنیم و این آرزویم را محقق خواهیم دید.

همتی با اشاره به اینکه تمامی اقدامات قانونی و لازم انجام شده و این شرکت متشکل از بنگاه های اقتصادی تا پایان سال تاسیس می شود، عنوان کرد: این اقدام به طور حتم در تاریخ هرمزگان ماندگار خواهد شد و امیدوارم سال های آتی نام هرمزگان در میادین و لیگ های برتر کشوری در رشته های مختلف بدرخشد.

وی با بیان اینکه باید از همراهی بنگاه های اقتصادی در این راه تقدیر و تشکر کنم که به واقع همواره حمایت کرده و در این موضوع هم همگی موافق و پیشقدم بوده اند، اظهار کرد: در حال حاضر فولاد هرمزگان به عنوان نخستین بنگاه اقتصادی مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را برای این امر اختصاص داده که باید از این شرکت که همواره در بحث مسئولیت های اجتماعی پیشتاز بوده تقدیر و تشکر کنم.

عالی ترین مقام دولت در استان  هرمزگان در پایان گفت: اگر اتفاقات بزرگی همچون ساخت و تجهیز بیمارستان، تامین تجهیزات مقابله با کرونا، ساخت و تجهیز مدارس، ساماندهی فاضلاب بندرعباس و تحولی در زیرساخت ها صورت می گیرد به طور حتم یکی از بال های این توسعه بنگاه های اقتصادی بوده که به خوبی در پرداختن به مسئولیت های اجتماعی خود واقف و پایبند بوده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید