52 پروژه سهم سیریک از پروژه‌های دهه فجر در هرمزگان

فرماندار سیریک گفت: همزمان با دهه فجر ۵۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۳۵میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شهرستان سیریک افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، احمد جمالدینی در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: همزمان با چهل وسومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ۵۲ پروژه عمرانی در بخش دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۵۳۵میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شهرستان سیریک همزمان با دهه فجر به بهره برداری خواهید رسید.

وی مهمترین پروژه های عمرانی شهرستان در بخش های آموزش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، محیط زیست، بهداشت و درمان،انرژی، کشاورزی و منابع طبیعی، حمل و نقل، مسکن و عمران شهری و روستایی عنوان کرد و افزود : در ایام دهه مبارک فجر امسال راه ارتباطی روستای گدو- و پگو بعد از ۴۲ سال از عمر دولت به بهره برداری خواهید رسید.

فرماندار سیریک تصریح کرد: اکنون انقلاب اسلامی در ایران وارد چهل و سومین سال از عمر خود می شود هر چند که در طول این چند سال همیشه دشمنان بدنبال به زمین زدن این نظام و انقلاب بودند، ولی با هدایت رهبر فقیه و حضور مردم در صحنه ها دشمنان نتوانستند که به آرزوی خود برسند.

جمالدینی یاد آور شد : دستاورد ۸ سال دولت تدبیر و امید در شهرستان سیریک ۳۹۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۴۵۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال بوده است که در طول این ۸ سال نصیب مردم شهرستان سیریک شده است.

وی اضافه کرد: ترمیم و آسفالت راه دسترسی خور آذینی ، آب شرب و برق رسانی به خور آذینی از طرح های مهمی که توانسته ایم از هفته دولت تا کنون به بهره برداری برسانیم.

فرماندار سیریک با بیان اینکه به دنبال این هستیم که با همکاری استاندار هرمزگان کلنگ باند دوم میناب – سیریک به جاسک تا قبل از پایان دوران عمر دولت تدبیر و امید زده شود، افزود: اعتبار خوبی برای تالاب خور آذینی در بحث گردشگری و احداث سایت پرندگان در این مکان گرفته شده است که در همین ایام کلنگ آن به زمین زده می شود.

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید