خبر فوری

پیروزی پرگل شهرخودرو مقابل سپاهان/ توقف فولاد برابر پیکان در دیداری پرحاشیه

هرمزبان – تیم فوتبال شهرخودرو دست به کار بزرگی زد و با نتیجه ٣ بر ١ در ورزشگاه نقش جهان سپاهان را با درخشش احمدالجبوری شکست داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سپاهان و شهرخودرو در دیدار حساس هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. دو همبازی سابق هدایت دو تیم را بر عهده دارند و تقابل نویدکیا و رحمتی بر جذابیت های بازی اضافه کرد. یک بازی حیثیتی و حضور دوباره رحمتی در اصفهان که با پیروزی قاطع شهرخودرو به پایان رسید.
تیم های سپاهان و شهر خودرو در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند. این بازی که به نوعی برای مهدی رحمتی حیثیتی بود، جذاب و با سرعت بالا آغاز شد. اعلام دو پنالتی در نیمه اول باعث شد دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن بروند. در نیمه دوم سپاهان بیش از حریف حمله می کرد و مالکیت توپ را در اختیار داشت اما این شهرخودرو بود که روی ضدحمله ها کار را تمام کرد. هر دو گل شهرخودرو روی ضدحمله ها را احمد الجبوری به ثمر رساند تا او تعویض طلایی رحمتی و ستاره مشهدی ها در این دیدار جذاب باشد.
ترکیب سپاهان:  پیام نیازمند، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، شایان مصلح (تعویض دقیقه 61 با محمدرضا خلعتبری)، محمد کریمی، امید نورافکن، سروش رفیعی (تعویض دقیقه 74 با محبی)، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی (تعویض دقیقه 61 با جواد علی محمدی)، سجاد شهباززاده
سرمربی پیکان: محرم نوید کیا
ترکیب شهر خودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، رحمان جعفری، امیر حسین کریمی، محمد عرفان معصومی، امین قاسمی نژاد، رضا یزدان دوست، اکبر صادقی، صادق صادقی، حسین مهربان، فرشاد فرجی
سرمربی: سید مهدی رحمتی
شرح گل:
سپاهان (١-٠): در دقیقه ٢٠ سجاد شهباززاده پس از برخورد توپ با دست امیرحسین کریمی اعلام پنالتی شد ولی در ادامه خود سجاد تیمش را پیش انداخت.
شهر خودرو (١-١): اینبار داور در دقیقه ٢٨ برخورد شایان مصلح با جعفری بازیکن شهرخودرو را اعلام پنالتی کرد و امین قاسمی نژاد دروازه پیام نیازمند را باز کرد.
شهر خودرو (٢-١):یک پاس عمقی زیبا احمد الجبوری بازیکن تعویضی شهرخودرو را در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی قرار داد و این مهاجم هم با یک پاس دقیق با پای راست دروازه نیازمند را در دقیقه ٧٣ باز کرد.
دقیقه 4+90 / برخلاف جریان بازی و حملات پرتعداد سپاهان، شهرخودرو روی یک ضدحمله با حرکت فوق العاده احمد الجبوری به گل سوم خود رسید.

– فولاد و پیکان در وزشگاه فولاد آرنا به مصاف هم رفتند و قبل از این بازی فولادی ها زمین را عریض تر کرده بودند و همین قضیه اعتراض پیکانی ها را به همراه داشت. سرانجام مسئولان برگزاری بازی قبل از آغاز بازی خط کشی زمن را استاندارد کردند و انگار انرژی دو تیم بیشتر صرف متراژ زمین شد تا خود بازی!
ترکیب فولاد: محسن فروزان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، صالح حردانی (از دقیقه 75 مجتبی نجاریان)، محمدزبیر نیک نفس (از دقیقه 79 محمد میری)، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، عباسی (از دقیقه 75 محمد قاسمی نژاد)، لوسیانو پریرا (از دقیقه 79 ساسان انصاری)
سرمربی فولاد: جواد نکونام
ترکیب پیکان: محمد دریس، امیرحسین رنگرز، میلاد شیخ سلیمانی، نادر محمدی، محمد خدابنده لو، امیر روستایی، فرزاد حاتمی، محمد ستاری، سامان فلاح، مجید عیدی، اسماعیل بابایی
سرمربی پیکان: مهدی تارتار
لحظات حساس:
دقیقه 14: شوت آبشک از پشت محوطه جریمه پیکان به شکل خطرناکی به چارچوب دروازه این تیم رسید، اما دریس موفق به دفع توپ شد.
دقیقه 44: شوت عارف آغاسی از فاصله 40 متری از بالای دروازه پیکان عبور کرد.
دقیقه 45 + 1: شوت بازیکن پیکان از کنار دروازه فولاد به شکل خطرناکی بیرون رفت تا محسن فروزان به مدافعان تیمش معترض شود.
دقیقه 52: روی حرکت فولادی ها از سمت چپ، لوسیانو پریرا در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت که ضربه چکشی او بعد از برخورد به زمین با واکنش دریس به کرنر رفت.
دقیقه 53: لوسیانو پریرا روی یک ارسال از سمت چپ این بار با ضربه سر دروازه پیکان را تهدید کرد، اما بازهم دریس ناجی دروازه پیکان شد.
دقیقه 64: روی یک ضربه ایستگاهی توپ روی سر محمدرضا عباسی قرار گرفت و ضربه او در آستانه ورود به دروازه توسط دریس با پا دفع شد.
دقیقه 77: روی یک ارسال از سمت چپ، آیاندا پاتوسی نتوانست برای فولاد گلزنی کند و ضربه سر او به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *