ناکامی قاچاقچیان در انتقال 965 کیلوگرم مواد افیونی در هرمزگان

با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی استان هرمزگان در 24 ساعت گذشته، قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال بیش از 965 کیلو گرم انواع مواد ناکام ماندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری با اعلام اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در هزمزگان، اظهار داشت: مأموران انتظامی در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در 24 ساعت گذشته موفق شدند، 5 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر را شناسایی و 12 سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از 965 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شده است، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل: 941 کیلو و 944 گرم تریاک، 22 کیلو و 116 گرم حشیش، 120 گرم هروئین و یک کیلو و 649 گرم سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی استان در شهرستان های تابعه استان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: طی این مدت ضمن پاک سازی منازل و پاتوق‌های توزیع و مصرف مواد مخدر، 74 معتاد و 19 خرده فروش مواد دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان بر شمرد و تصریح کرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و موادفروشان جوانان این مرز و بوم را آلوده کنند و از مردم درخواست می‌شود هرگونه موارد هنجارشکنی را به وسیله شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید