خبر فوری

موتور لیگ برتر فوتبال امیدهای هرمزگان روشن شد

هرمزبان – رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای هرمزگان با حضور چهار تیم فولاد هرمزگان، شهید وقفی میناب، اتحاد روستایی جاسک و سایپا بندرلنگه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از شامگاه پنجشنبه ایرنا، در بازی افتتاحیه ۲ تیم فولاد هرمزگان و شهید وقفی میناب عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تربیت به مصاف هم رفتند. 
بازی در نیمه نخست با افت وخیز زیادی همراه بود وهردو تیم برای رسیدن به گل تلاش می کردند. 
در یکی از حملات تیم فولاد هرمزگان، دفاع حریف در محوطه جریمه در دقیقه ۴۱ مرتکب خطای پنالتی شد که داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد.
 پویا جهانگیری از تیم فولاد هرمزگان پشت توپ قرار گرفت و با ضربه ای زیبا توپ را درون دروازه جای داد و نیمه نخست با پیروزی فولاد به پایان رسید. 
در نیمه دوم تیم شهید وقفی برای رسیدن به گل مساوی به بازی هجومی روی آورد و در یکی از فرصت‌های به دست آمده در دقیقه ۵۸ توسط حسن صادقی به گل تساوی رسید.
 این نتیجه تا پایان باقی ماند و ۲ تیم امتیازها را تقسیم کردند. 
قبل از آغاز بازی بازیکنان ۲ تیم به اتفاق داوران در دایره وسط زمین به احترام درگذشت مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشور جمع شدند و یک دقیقه سکوت اختیار کردند.
در ادامه این بازی‌ها روز شنبه یازدهم بهمن و از ساعت ۱۳ تیم‌های اتحاد روستایی جاسک و سایپا در جاسک به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید