خبر فوری

۴۰پروژه عمرانی در دهه فجر افتتاح می شود

فرماندار شهرستان پارسیان گفت: تعداد بالغ بر ۴۰ پروژه عمرانی در بخشهای مختلف عمران شهری و روستایی،صنعت،آب،برق،راه، ورزش و جوانان، آموزش و … افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از بندرعباس، جلسه ستاد هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه مبارک فجر به ریاست مجتبی رضاپور فرماندار شهرستان پارسیان وبا حضور مسولین دستگاه‌های اجرایی  در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

مجتبی رضاپور سردره فرماندار شهرستان پارسیان دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای بیان خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی پس از انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد که امید است با یک برنامه ریزی مدون نهایت تلاش و همت خود را در جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌ها برداریم.

وی افزود: تعداد بالغ بر ۴۰ پروژه عمرانی در بخش‌های مختلف عمران شهری و روستایی،صنعت،آب، برق، راه، ورزش و جوانان، آموزش و … افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید که افتتاح پروژه بزرگ اسکله شماره پنج  منطقه ویژه صنایع انرژی بر و کلنگ زنی تعداد ۱۲پروژه در این صنایع از مهمترین پروژه ها می باشد.

فرماندار پارسیان در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود، تشریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت ها در برگزاری برنامه ها ، فعالیت در فضای مجازی تقویت می‌شود.

وی در ادامه جلسه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با اتکا با ارزش‌ها و باورهای دینی و اعتقادی مردم به ثمر نشست و ماهیت الهی و مردمی انقلاب برای جهانیان به اثبات رسید‌.

رضاپور تاکید نمود: باید برنامه ریزی و زمینه لازم برای حضور جوانان و نسل جدید انقلاب را در این مراسمات مهیا کرد.

 در این جلسه مسئولان شهرستان نسبت به ارائه  برنامه‌ها و پروژه‌ها در دهه مبارک فجر ۹۹ متناسب با شرابط و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد کرونا گزارش‌های لازم را مطرح کردند.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید