خبر فوری

معلم هرمزگانی از روی تخت بیمارستان هم تدریس را ترک نکرد

هرمزبان – سهیلا قنبر صفری آموزگار دبستان دخترانه نجمیه ناحیه یک بندرعباس برای جلوگیری از عقب‌ماندن دانش آموزانش از کلاس‌های درس مجازی در روزهای شیوع کرونا، تدریس و آموزش را از روی تخت بیمارستان هم ترک نکرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از شامگاه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، این معلم  پایه ششم ابتدایی به مدت ۱۰روز است که در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری شده ولی آموزش را تعطیل نکرده و تخت بیمارستان را به کلاس درس تبدیل کرده است.
با شیوع بیماری کرونا و بروز مسائل و مشکلات متعدد و تعطیلی مدارس، جهاد آموزشی در کنار جهاد سلامت به راه افتاد و معلمان با فداکاری‌های بی نظیر و بی بدیل، تعلیم و تربیت نسل آینده جامعه که از ارکان توسعه اصلی توسعه و پیشرفت کشور است، به پیش برده اند. 
این معلم هرمزگانی نیز یکی از هزاران فرهنگی فداکار ایران اسلامی است که عشق و مسوولیت پذیری را به بهترین ترین شکل به منصه ظهور رسانده و شعار آموزش و پرورش که « آموزش تعطیل نیست» را به زیبائی نمایش داده است.
در واقع معلمان استان هرمزگان مانند دیگر معلمان کشور با الگو گرفتن از آموزه ها و جلوه‌های مکتب اسلام، صحنه‌های زیبایی از گذشت و ایثار را نمایش دادند.
یادمان نمی‌رود مادری که با وجود از دست دادن فرزند جوان خود، آموزش را رها نکرده و نهایت مسوولیت پذیری و عشق را نشان می‌دهد و یا معلمانی که فراتر از مسوولیت کاری، اقدام به خرید تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت خود می‌کنند و یا با وجود بیماری، آموزش را تعطیل نکرده اند.
معلمان کشورمان، مانند یک سرباز وفادار سنگر آموزش و تربیت را در این جبهه مبارزه با بیماری کرونا خالی نکرده و با کمترین امکانات، دوشادوش سربازان سلامت حرکت کرده اند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید