خبر فوری
صندوق بازنشستگی کشوری

برخورد اهانت آمیز با یک خانم بازنشسته در صندوق بازنشستگی کشوری / درخواست عزل مدیرعامل صندوق

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان در این نامه سرگشاده که یکی از بازنشستگان برای این پایگاه خبری فرستاد، آمده است:

به نام خدا
محضر مبارک مقام معظم رهبری معزز
روسای محترم جمهور ، قوه ی قضائیه ی، مجلس شورای اسلامی و نمایندگان انقلابی
آقایان نوبخت و انصاری روسای سازمان های برنامه و بودجه و امور استخدامی کشور
آقایان غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و شریعتمداری وزیر ” تکرا”
علوی وزیر اطلاعات
آقایان سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار اشتری فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور
آقای علی عسگری رئیس صدا و سیمای ج.ا.ا و اصحاب رسانه های آزاد و مستقل و انقلابی

اینجانبان بیش از ۳۰۰۰۰ بازنشسته ی غیرعلمی دانشگاه های سراسر کشور ، علی رغم داشتن حق قانونی مطابق با مستندات و مجوزهای پیوستی متقن ( دستورالعمل ها و صورتجلسات ) ، بعد از گذشت بیش از ۵ ماه از اجرای همسان سازی حقوق قاطبه ی بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی ، به علت عدم تمکین مسوولین صندوق بازنشستگی کشوری ، مخصوصاً آقایان افتخاری و شیرمحمدی از قانون مصوب و صورتجلسات تایید و توشیح شده توسط خودشان و قول و قرارها و پیگیری ها، به حقوق اولیه خود نرسیده ایم .

امروز ، شنبه ، مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ و در آستانه ی حلول بهار انقلاب شکوهمندمان ، دو نفر از نمایندگان بازنشستگان با توجه به انتخاب قبلی شان در جلسه ی ۲۹ دی ماه جاری ، در محل صندوق از سوی طرفین ، در مراجعه مجدد برای پیگیری امور ، متأسفانه با صحنه و برخوردی غیرشرعی ، غیرمسوولانه ، غیر قانونی و خارج از شوونات مذهبی، رسمی و اداری و اخلاقی اقای اکبر شیرمحمدی ، مدیرکل فنی صندوق بازنشستگان کشوری ، قرار گرفتند ، به طوری که زبان از بیان این شرم ، قاصر است تنها گوشه ای از آن جهت استحضار ، عرض می شود : شکستن موبایل یکی از خانم ها ، هل دادن یک زن مسلمان و شیعه ، توسط یک مرد نامحرم ، کشیدن روسری از سرش و بیهوش شدن این شیرزن ، فقط و فقط به جرم حق خواهی که تنها یک حرکت آن ، از این موارد ، دل هر انسان آزاده ، مسلمان، غیرتمند و شیعه ی راستین اهل بیت ( ع ) و مسوولین و مقام های خدوم کشور را به درد می آورد !

آقایان مسوول!
ما بازنشستگان و مردم غیور و انقلابی و آتش به اختیار ، ضمن محکوم کردن این اقدام غیر شرعی، غیرقانونی وغیر اخلاقی آقای شیرمحمدی که بارها و بارها و به طرق مختلف ، مورد اعتراض بازنشستگان و فرهیختگان و رسانه های کشور ، قرار گرفته اند ، تقاضای اشد مجازات مطابق آنچه که شرع و قانون دستور می دهد ، هستیم و تا رسیدن به این درخواست ، کوتاه نخواهیم و از هر ابزار قانونی ، برای بیان انزجار خود از این عمل قبیح ، و مجازات عاملین آن ، بهره مند خواهیم شد و خواستار موارد زیر هستیم :

۱ _ برخورد شدید و قانونی و شفاف با مسببین این اقدام و دلجویی از آسیب دیدگان روحی و جسمی و مادی و معنوی این برخورد ناشایست و تامین خسارت .

۲ _ عزل و برکناری سریع و بی چون و چرای آقایان افتخاری مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری و ابراهیم زاده و شیرمحمدی از جایگاه فعلی شان در صندوق و به کارگیری نیروهای توانمند و صالح .

۳ _ صدور احکام همسان سازی اعضاء غیرعلمی دانشگاه ها ، بر اساس مفاد دستورالعمل مورخ ۹۹/۸/۲۸ معاونین رئیس جمهور و صورتجلسات مرتبط ، حداکثر تا ۹ بهمن ۹۹ بدون قید و شرط و بهانه های واهی .

با احترام بازنشستگان غیرهیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور

پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان آماده انتشار جوابیه مسئولین مربوطه در این خصوص است و ان شاءالله موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید